اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول عقیدتی فرماندهی انتظامی رفسنجان:

روزه‌خواری حرام شرعی و دارای حد شرعی است

خبرگزاری فارس: مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رفسنجان گفت: روزه‌خواری جرم محسوب می‌شود و حرام شرعی و دارای حد شرعی است و نیروی انتظامی برخورد می‌کند.

روزه‌خواری حرام شرعی و دارای حد شرعی است

حجت‌الاسلام ابراهیم صفورایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهارداشت: نیروی انتظامی ضامن حفظ سلامت و امنیت جامعه است و این مهم مدال افتخار بزرگی بر دوش این نیرو است.

وی بیان داشت: مجموعه نیروی انتظامی و فعالیت‌های آنها شامل کلانتری‌ها در حوزه شهری و پاسگاه‌ها در حوزه روستایی می‌شود و پلیس آگاهی مسئول کشف سرقت‌ها در سطح حوزه و شناسایی سارقان و قاتلان و دیگر متهمان و معرفی آنها به دستگاه قضایی است.

صفورایی خاطرنشان کرد: پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و اماکن مسئول نظارت بر اصناف، گذرنامه و مسئول امنیت اخلاقی جامعه است و همچنین پلیس راهور کنترل ترافیک شهری پلیس راه مسئول جاده‌ها است.

وی اذعان داشت: در بعد حجاب علاوه بر نیروی انتظامی این خود مردم هستند که باید همکاری کنند و عفت عمومی را برقرار تا جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی رفسنجان بیان کرد: هرکس در حوزه خود مسئول است و خطاهای فردی و اجتماعی قابل رسیدگی و رفع هستند.

صفورایی بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب نیروی انتظامی را پاک‌ترین و سالم‌ترین نهاد در جمهوری اسلامی دانست و ابراز داشت: عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات و بازرسی بر عملکرد این نیرو نظارت کامل دارند و هر جا اشتباهی سرزده باشد پیگیری و رفع می‌شود.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان و جرم روزه‌خواری برخی افراد در سطح شهر به صورت علنی تصریح کرد: روزه‌خواری جرم محسوب می‌شود و حرام شرعی و دارای حد شرعی است و هر جا که نیروی انتظامی فردی را که اقدام به روزه‌خواری می‌کند با وی برخورد می‌کند.

صفورایی همکاری مردم با نیروی انتظامی را از مهم‌ترین راه‌های پیشرفت امنیت جامعه دانست و گفت: میانگین حضور نیروی انتظامی سر صحنه هشت دقیقه و گاهی کمتر است که مدت زمان این حضور کمتر می‌شود تا امنیت بیشتری احساس شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول