اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آنالیزور فصل قبل تیم فوتبال راه‌آهن:

با دعوت کادر فنی به سایپا آمده‌ام

خبرگزاری فارس: آنالیزور فصل قبل تیم فوتبال راه‌آهن که به تازگی به سایپای البرز پیوسته است، گفت: با دعوت کادر فنی به کرج آمده‌ام و قصد دخالت در امور فنی را ندارم.

با دعوت کادر فنی به سایپا آمده‌ام

مسعود عالی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: فوتبال در دنیای امروز بیش از آنکه جنبه‌های ورزشی داشته باشد، تبدیل به یک علم و صنعتی پردرآمد شده است.

وی تصریح کرد: با دقت به نحوه عملکرد تیم‌های فوتبال بزرگ چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی در می‌یابیم که آنها به فوتبال به عنوان یک علم نگاه کرده و از همه ابزارهای علمی برای پیشرفت خود استفاه می‌کنند.

آنالیزور جدید تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: بنابراین اگر ما نیز می‌خواهیم دارای فوتبالی پیشرفته و قدرتمند باشیم باید از ابزارهای علمی بیشترین استفاده را ببریم.

*دخالتی در امور فنی نخواهم داشت

عالی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا حضور آنالیزور در باشگاه سایپا امکان دخالت در کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه را افزایش نمی‌دهد، گفت:‌ به هیچ عنوان اینگونه نیست و من به دعوت کادر فنی در سایپا حضور یافته‌ام.

وی تاکید کرد: به طور قطع دخالتی در امور فنی نخواهم داشت و تنها برای کمک به پیشرفت سایپا با این تیم قرارداد امضا کرده‌ام‌ و تعامل و همفکری خوبی نیز با مربیان نارنجی‌پوشان کرجی خواهم داشت.

عالی‌پور با بیان اینکه حضور متخصصانی چون مفسر و همچنین پزشک روانشناس نقش مهمی در پیشرفت تیم‌ها خواهد داشت، گفت: تصمیم‌گیر اصلی در مورد مسائل فنی سرمربی است و مشاوران نمی‌توانند در کار او دخالت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد؛ حضورش در باشگاه سایپا تاثیر مثبتی در عملکرد این تیم داشته باشد.

آنالیزور فصل قبل تیم فوتبال راه‌آهن گفت: در صورت اینکه نتوانم برای موفقیت این تیم مفید باشم، تصمیم دیگری خواهم گرفت.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول