اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار فارس افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار فارس گفت: بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار استان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار فارس افتتاح می‌شود

محسن اردکانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بخشی از پروژه‌های مهر ماندگار این استان تا پایان سال جاری و بخشی دیگر تا پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده افتتاح می‌شود.

معاون عمرانی استاندار فارس ادامه داد: پروژه‌های طرح مهر ماندگار به سرعت در حال پیگیری بوده و تمام زیرساخت‌ها برای راه‌اندازی این پروژه‌ها آماده شده است.

وی با اشاره به وضعیت اجرایی‌شدن مصوبات سه سفر هیئت دولت به استان فارس گفت: تاکنون به طور متوسط 70 درصد از مصوبات هیئت دولت در استان فارس اجرایی شده است.

اردکانی خاطرنشان کرد: زمان‌بندی این مصوبات مهم‌ترین دلیل برای اجرایی‌نشدن 30 درصد از مصوبات باقی‌مانده سه سفر هیئت دولت به استان فارس است.

وی همچنین از اجرای  11 درصد پروژه آزادراه شیراز - اصفهان خبر داد.

معاون عمرانی استاندار فارس در پایان در مورد پروژه ساخت تالار مرکزی مهر شیراز با بیان اینکه ساخت تالار مرکزی مهر شیراز از مصوبات طرح مهر ماندگار خارج شده است، گفت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری لازم را برای تامین اعتبارات این پروژه نداشت و به همین دلیل این تالار از طرح مهر ماندگار خارج شد.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول