اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

مصلای بافت 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: ساختمان مصلای بافت روند خوبی داشته و تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مصلای بافت 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، علی ابراهیمی در نشستی با اصحاب رسانه این شهرستان ضمن گرامیداشت سالگرد نماز جمعه اظهار داشت: وحدت و همدلی بین مسئولان و کمک به پیشرفت همه‌جانبه شهرستان اهدافی است که دنبال می‌کردم.

وی افزود: دفتر امام جمعه با کارهایی که انجام شده بود کاستی‌های زیادی داشت که برطرف شده و حتی در 2 شیفت صبح و عصر باز است.

ابراهیمی تصریح کرد: طی 3 سال گذشته یک‌هزار نفر از افراد بی‌بضاعت را به بانک معرفی کردیم که وام دریافت کنند و بانک‌های ملی و کشاورزی همکاری خوبی داشتند.

وی بیان داشت: دفتر امام جمعه مرکز مشاوره‌ خانوادگی و حل اختلاف شده و هر کسی از مردم و مسئولان که می‌خواهند، بیایند در دفتر به روی آنها باز است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: سازماندهی حوزه‌ علمیه بافت انجام شده و از 28 طلبه به بیش از 60 طلبه رسیده است و مکان دیگری را برای حوزه در نظر گرفته‌ایم که آن هم اگر ساخته شود کمک شایانی به پیشرفت‌های حوزوی می‌کند.

امام جمعه بافت گفت: ساخت و ساز مصلا که روند کندی گرفته بود، احیا شده و به جز اقداماتی که انجام شده بود بالغ بر 500 میلیون تومان هزینه کردیم که تا امروز بیش از 60 درصد پیشرفت داشته است.

ابراهیمی در پایان از خبرگزاری‌های فارس، ایرنا و نشریه‌های حکمت، نذیر، ندای وحدت و نگین اقطاع برای پوشش عملکرد دفتر امام جمعه و خطبه‌های نماز جمعه قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول