اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کنگان خبر داد‌

افتتاح بزرگ‌ترین مصلای جنوب کشور در کنگان‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه کنگان از افتتاح بزرگ‌ترین مصلای جنوب کشور در کنگان در جمعه هفته جاری خبر داد.

افتتاح بزرگ‌ترین مصلای جنوب کشور در کنگان‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام محمود محمودی عصر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت:  ماه رمضان از ماه‌های بزرگ و ارزشمند است و باید از لحظه لحظه این ماه نهایت بهره و استفاده را از نظر معنوی ببریم.

وی افزود: در کنگان شاهد استقبال مردم از این ماه بزرگ هستیم و امیدوار هستیم که رفتار و کردار ما نیز متناسب با رمضان شود و بتوانیم با قرآن مأنوس باشیم.

امام جمعه کنگان با تاکید بر لزوم دوری از امور دنیوی خاطر نشان کرد: در شرایطی که بشریت از ظلم و بی‌تقوایی به ستوه آمده؛ تقوا و معنویت داروی شفابخش و تسکین‌دهنده آلام بشری است.

محمودی با اشاره به سالروز برپایی نخستین نماز جمعه در تاریخ 5 مرداد بیان کرد: نخستین نماز در تاریخ انقلاب به دستور امام توسط آیت‌الله طالقانی برپا شد و با گذشت 33 سال روز‌به‌روز بر عظمت نماز جمعه افزوده شده است.

وی اضافه کرد: نماز جمعه تجلی تقوا و معنویت و از الطاف بارز الهی است که نقش مهمی در گسترش معنویت در جامعه ایفا می‌کند.

امام جمعه کنگان یادآور شد: به برکت انفاس قدسی امام (ره) و انقلاب اسلامی این فریضه بزرگ الهی در کشور احیا شده و همه باید از نمازهای جمعه حمایت کنیم.

محمودی یادآور شد: نماز جمعه نهادی است که با کمترین هزینه بیشترین خدمات را ارائه داده و همواره مشکلات مردم توسط ائمه جمعه به گوش مسئولان انتقال داده شده است.

وی از افتتاح فاز اول مصلای کنگان در نخستین جمعه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: مصلای کنگان بزرگترین مصلی در جنوب کشور است و امیدوار هستیم همه مسئولان و خیرین کمک کنند تا زمینه تکمیل این پروژه دینی و فرهنگی فراهم شود.

محمودی اذعان داشت: در سال تولید ملی باید بیش از گذشته از تولیدکنندگان داخلی حمایت کنیم تا شاهد پیشرفت کشور در تمام زمینه‌ها باشیم.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول