اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل با سفر به نمین تاکید کرد

تکمیل مصلای نمین تا یکسال آینده

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از محل احداث مصلای نمین و همچنین تقاطع غیر همسطح ورودی این شهر بازدید کرد و بر تکمیل مصلا تا یکسال آینده قول مساعد داد.

تکمیل مصلای نمین تا یکسال آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز در جریان سفر به شهرستان نمین اظهار داشت: 700 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل مصلای نمین اختصاص یافته است که امیدواریم تا یک سال آینده این پروژه تکمیل و راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: در تمام شهرها ساخت مصلاها شروع شده و با انتخاب پیمانکاران مجرب سعی داریم این پروژه‌ها را تا پایان دولت دهم حداقل در فاز اول تکمیل و تحویل مردم دهیم.

صابری خاطرنشان کرد: این اقدام می‌تواند حرکتی مثبت و ماندگار در تاریخ این استان باشد چرا که اهالی انتظار دارند از مصلا و محل مطلوب برای اقامه نماز استفاده کرده و بهره ببرند.

این مسئول در ادامه بازدیدهای خود از پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی نمین نیز بازدید کرد و افزود: هفته آینده دو باند زیرین این پروژه آغاز می‌شود و هم‌اکنون کل طرح با 80 درصد پیشرفت در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تا آخر شهریورماه این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرایی شدن آن بیش از 3 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل ادامه داد: ‌برای تکمیل این پروژه به 2 میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است که وزیر راه و شهرسازی نسبت به اختصاص و ابلاغ آن قول مساعد داده است.

صابری همچنین از مجتمع آبرسانی ویلکیج در نمین بازدید کرد و بیان داشت:‌ عملیات اجرایی این مجتمع سال قبل شروع شده و با صرف یک میلیارد تومان به سرعت در حال انجام است.

وی گفت: برای این پروژه که با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست تزریق اعتبار مناسب انجام شده و با اتمام آن اهالی شش روستا از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت تسریع در عمران و آبادانی این شهرستان به افزایش 30 درصدی اعتبارات عمرانی بخش ویلکیج در سال‌جاری اشاره کرد و گفت:‌ مجموع اعتبارات اختصاص یافته این بخش در سال گذشته بیش از یک میلیارد و 700 میلیون تومان بوده که امسال این رقم به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش یافته است.

سید تقی دریتیم اولویت اصلی دستگاه‌های اجرایی و ادارات منطقه در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان نمین و به تبع آن بخش ویلکیج را تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام عنوان کرد و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست تا زمانی که پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل نکردند از آغاز و تعریف پروژه‌های جدید پرهیز کنند.

وی به ظرفیت‌های موجود در بخش ویلکیج اشاره کرد و افزود: در توسعه بخش کشاورزی و صنعت گردشگری تلاش زیادی انجام شده و در کنار آن سعی داریم با استقرار نمایندگی برخی ادارات بتوانیم طرح‌های توسعه‌‌ای را اجرایی و عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول