اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شبانکاره:

مصلای بزرگ شبانکاره نیمه کاره رها شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شبانکاره گفت: بیش از 4 میلیارد ریال برای مصلای شبانکاره هزینه شده اما این طرح مهم نیمه‌کاره رها شده است.

مصلای بزرگ شبانکاره نیمه کاره رها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی شامگاه شنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره اظهار داشت: توسعه فضاهای فرهنگی و مذهبی یکی از نیازهای اساسی شبانکاره است و از تمام مدیران اجرایی می‌خواهیم به این مدیر توجه داشته باشند.

امام جمعه شبانکاره خاطر نشان کرد: یکی از نیازهای اساسی شبانکاره در حوزه نیاز فضاهای فرهنگی و مذهبی احداث مصلای نماز جمعه شبانکاره است و با تخصیص اعتبارات لازم به منظور اجرای این طرح می‌توان زمینه تسریع در اجرای آن را به وجود آورد.

حمادی اذعان کرد: تاکنون بالغ بر 4 میلیارد ریال برای احداث مصلای نماز جمعه شبانکاره هزینه شده، ولی هنوز این پروژه نیمه‌ کاره رها شده و مسئولان باید با تخصیص اعتبارات لازم به منظور اجرای طرح مصلای نماز جمعه شبانکاره زمینه‌ساز تکمیل و توسعه این طرح شوند.

وی با انتقاد تغییر نام کتابخانه عمومی شهر شبانکاره عنوان کرد: کتابخانه عمومی شهر شبانکاره پیش از این به نام مقام معظم رهبری نامگذاری شده بود و تغییر نام توسط مسئولان اقدام ناپسندی است که صورت پذیرفته است و این مسئله مورد انتقاد شدید بنده و شهروندان ولایت‌مدار شبانکاره‌ای است.

بخشدار شبانکاره در این نشست بیان کرد: توسعه و آبادانی بخش شبانکاره مهم‌ترین هدفی است که مدیران اجرایی شبانکاره در تمام پیگیری‌های خویش بر آن تاکید دارند و برای جذب اعتبارات به منظور توسعه عمرانی این بخش تلاش می‌کنند.

مختار چترسنجی تاکید کرد: در ماه‌های گذشته پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته و به حول و قوه الهی در سال جاری اعتبارات عمرانی شبانکاره نسبت به سال قبل افزایش می‌یابد.

چترسنجی با اشاره به رویکرد دولت در توسعه بخش کشاورزی گفت: جوانان جویای کار می‌توانند برای استفاده از تسهیلات موجود در بخش کشاورزی ثبت‌نام کنند و از ظرفیت‌های منطقه به‌ویژه سد رئیسعلی دلواری استفاده کنند.

وی متذکر شد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی بخش شبانکاره موظف هستند به مناسبت ایام شعبانیه ادارات خود را آذین‌بندی کنند و از شهرداری شبانکاره می‌خواهیم نسبت به آذین‌بندی شهر اقدام کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بخش شبانکاره اذعان داشت: اداره تبلیغات اسلامی شبانکاره رتبه دوم استانی در برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت را کسب کرده است.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد با تاکید بر لزوم تکمیل پروژه‌های تبلیغات اسلامی عنوان کرد: احداث و تکمیل خانه‌های عالم در بخش شبانکاره از مسائل ضروری است که از مدیران اجرایی بخش می‌خواهیم به آن توجه کنند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول