اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه:

96 مصلای جدید در کشور در دست ساخت است

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: 96 مصلای جدید در کشور در دست ساخت است.

96 مصلای جدید در کشور در دست ساخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام سید محمدرضا طباطبایی‌نسب در مراسم افتتاح ستاد نماز جمعه بابلکنار اظهار داشت: انتظار مهدویت یکی از برکات مهم مکتب شیعه است و هرچند امروز بیشتر حمله دشمن برای سست کردن اعتقادات مردم برای انتظار حضرت مهدی (عج) است، اما تا زمانی که در انتظار مهدویت امید وجود دارد دشمن نمی‌تواند اقدامی کند.

این مسئول نماز جمعه را یکی دیگر از برکات مکتب شیعه برشمرد و افزود: تا زمانی که مردم در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه برای ظهور و فرج حضرت ولی‌ عصر (عج) دعا کرده و در انتظار فرج آن حضرت به سر می‌برند توطئه‌های دشمن کارساز نبوده و با شکست مواجه می‌شوند.

طباطبایی‌نسب بیان داشت: امام جمعه نقش‌محوری ستاد فرهنگی است و به عنوان مسئول شورای فرهنگی و عمومی باید پرچمدار و میدان‌دار جامعه بوده و در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی ورود پیدا کند تا مشکلات موجود در این بخش‌ها رفع شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 60 منطقه کشور متقاضی فعالیت امام جمعه هستند، ابراز داشت: تا قبل از زمان فعالیت حجت‌الاسلام تقوی حدود 350 ستاد نماز جمعه در کشور مشغول فعالیت بود که بعد از گذشت 13 سال هم اکنون 750 ستاد نماز جمعه در سطح کشور مشغول فعالیت است.

مشاور رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه متذکر شد: در حال حاضر 96 مصلی در دست احداث در کشور وجود دارد که امیدواریم در آینده نزدیک افتتاح و بهره‌برداری شود.

این مسئول شهر بابل را یکی از شهرهای مذهبی با پیشینه فرهنگی قوی در کشور برشمرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه این شهرستان از شاخص‌های بسیار ممتاز و شاخص در سطح کشور برخوردار است حمایت ما از ستاد نماز جمعه این شهرستان، حمایت تشویقی است.

انتهای‌ پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول