اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ساری:

استیضاح شهردار امری طبیعی است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فنی و عمران شورای اسلامی شهر ساری گفت: بحث استیضاح شهردار امری طبیعی است و نباید این مسائل جایگاه شورای شهر را زیر سئوال ببرد.

استیضاح شهردار امری طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مهدی فرح‌آبادی صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر ساری با تاکید بر اینکه وحدت رویه در شورای شهر ساری باید استوار شود، اظهار داشت: اتحاد و همدلی موجب تصمیم‌های معقول در فعالیت‌های جمعی و شورایی می‌شود.

وی پرداختن به مسائل حاشیه‌ای در شورای اسلامی شهر را عاملی برای دورشدن از وظایف ذاتی شورا دانست و ادامه داد: شورای سوم با همدلی کار خود را شروع و توانست تصمیم‌های خوبی را در عرصه پیشرفت امور شهری اتخاذ کند.

این عضو شورای اسلامی شهر ساری تصریح کرد: برخی موضوع‌های بی‌اساس در شورای شهر موجب شد تا شورای شهر ساری به پرحاشیه‌ترین شورا تبدیل شود.

فرح‌آبادی به حفظ جایگاه شورای شهر با تصمیم‌های معقول تاکید کرد و متذکر شد: بحث استیضاح شهردار امری طبیعی است و نباید این مسائل جایگاه شورای شهر را زیر سئوال ببرد.

وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم در امور شهری باید به مسائل منطقی شهر بپردازند تا کاستی شهر رفع شود.

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه در عمر باقیمانده شورای سوم شهر ساری باید به مسائل کلان شهری توجه شود، اذعان داشت: شورای شهر باید در تصمیم‌های امور شهری جدیت داشته باشد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول