اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری:

اعضای شورای شهر ساری خواستار استعفای شهردار شدند/ احتمال استیضاح وجود دارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای شهر ساری با اشاره به اینکه استیضاح ایراد نیست، اضافه کرد: 5 نفر از اعضای شورای شهر ساری خطاب به شهردار نامه‌ای نوشتند مبنی بر اینکه شهردار استعفا دهد.

اعضای شورای شهر ساری خواستار استعفای شهردار شدند/ احتمال استیضاح وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، جلسه علنی شورای شهر ساری عصر امروز با حضور خبرنگاران رسانه‌های گروهی برگزار شد.

سخنگوی شورای شهر ساری در جلسه علنی شورای شهر ساری درباره موضوع استیضاح از شهردار ساری گفت: پنج نفر از اعضای شورای شهر ساری خطاب به شهردار نامه‌ای نوشتند مبنی بر اینکه شهردار استعفا دهد.

جمال باقری با تاکید بر این نکته که سئوالات از شهردار در قالب نگارش نامه هنوز نهایی نشده است، بیان داشت: شهردار بر‌اساس قانون 10 روز فرصت دارد که به این سئوالات و مسایل مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر ساری پاسخ دهد.

وی با اشاره به اینکه استیضاح ایراد نیست، اضافه کرد: شهردار می‌تواند از این فضا برای بیان برخی مسایل استفاده کند تا مسایل مرتبط با شهرداری و شورا در فضایی قانونی بررسی و مطرح شود.

سید مهدی احمدی عضو شورای شهر ساری نیز در این جلسه خواستار جدی گرفتن انجام امور فرهنگی در سطح شهر ساری شد و گفت: در مازندران افراد زیادی برای فرهنگ بومی کار کردند که اقدام پژوهشگری به نام حسین اسلامی بهتر از افراد دیگر بوده است.

وی با اشاره به ارائه تخفیف سالانه شهرداری ساری به بدهکاران پیشنهاد داد تخفیف سالانه از همین الان لحاظ شود.

عضو شورای شهر ساری با اشاره به آخرین وضعیت پرونده فروشگاه رفاه ساری که مورد مناقشه شهرداری، شورای شهر و فروشگاه رفاه بوده است، تصریح کرد: این پرونده شامل شش کلاسور به عنوان قطورترین پرونده شهرداری ساری به شمار می‌رود که قرار است در جلسه بعدی مسئولان فروشگاه رفاه و نماینده شورای شهر بررسی شود.

احمدی خاطرنشان کرد: نگاه کلی به این پروژه این است که این پروژه از روی زمین برداشته شود.

میرصالح صالحی‌نیا نایب رئیس شورای شهر ساری نیز با اشاره به اینکه انتقال زندان ساری به محلی خارج از محدوده شهری هنوز به اتمام نرسیده است، گفت: بر‌اساس قول اخلاقی غفاریان، مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مازندران تا پایان ماه جاری، کل عملیات انتقال اداری و زندان ساری به انجام می‌‌رسد.

سید علی بهروش دیگر عضو شورای شهر ساری نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه رسانه‌ای کردن طرح استیضاح شهردار ساری منع قانونی ندارد، گفت: برخی‌ها می‌گویند دیگران برای اعضای شورای شهر ساری تصمیم می‌گیرند که این فضا خوب نیست.

سید محمد آقامیری عضو شورای شهر ساری نیز سخنانش را با بزرگداشت ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) آغاز کرد و تصریح کرد: ادعای خیلی‌ها در اطاعت از راه امام راحل گوش‌خراش است.

وی رابطه مردم ساری با اعضای شورای ساری را به مانند رابطه مجلس با رئیس جمهور تشبیه کرد و بیان داشت: در پرسش‌هایی که از شهردار ساری مطرح شد هنوز قانع نشدیم.

آقامیری خواستار مطرح شدن طرح استیضاح شهردار ساری شد و تصریح کرد: این مسئله شورای شهر ساری با شهردار ساری از مرحله تذکر و سوال گذشته است.

در ادامه این جلسه، فرامرز نقیبی رئیس شورای شهر ساری نیز به بیان جزئیاتی از طرح استیضاح هر شهرداری از نظر قانون به ویژه شهردار ساری پرداخت و گفت: شهردار ساری تخلفی نکرده است.

وی با رد احتمال هرگونه تبانی اعضای شورای شهر ساری با شهردار ساری درباره استیضاح و یا برکناری شهردار ساری تصریح کرد: شهردار ساری در حال کار کردن است.

نقیبی تصریح کرد: من با آقای حجازی شهردار ساری مشکلی ندارم.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول