اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد

دستگیری 6 متهم مواد مخدر در گیلان

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف 10 کیلو مواد مخدر و دستگیری شش متهم آن در لاهیجان و رشت خبر داد.

دستگیری 6 متهم مواد مخدر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرهاد فلاح کریمی ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان با اشاره به اقدام‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در گیلان اظهار کرد:  به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر به سرکردگی شخصی به نام «ح–ب» در لاهیجان، پیگیری این موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی اظهار کرد: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، فرد مذکور را شناسایی کردند و به چگونگی حمل مواد مخدر توسط وی و همدستانش به گیلان و انتقال آن به منزل یکی از اعضای باند در لاهیجان پی بردند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان در تشریح دستگیری باند مذکور ادامه داد: ماموران در یک عملیات مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر لاهیجان و انجام یک عملیات منسجم پلیسی و هماهنگی با مقام قضایی وارد منزل شدند و تعداد 4 متهم را دستگیر کردند.

به گفته وی، ماموران در بازرسی از منزل فرد مذکور موفق به کشف و ضبط 8 کیلو و 43 گرم ماده مخدر از نوع تریاک و 550 گرم تفاله تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، شدند.

فلاح کریمی درباره عملیات دیگر پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان ابراز کرد: در این عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر رشت موفق شدند قاچاقچی دیگری را که در تهیه و توزیع حشیش در سطح شهر رشت فعالیت می‌کرد شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: در بازرسی از منزل این متهم مقدار 2 کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد و دو نفر از همدستان متهم دستگیر شدند.

به گفته این مسئول، دستگیر شدگان با  تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول