اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان

شهدا احیاگر آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انسانی هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهدا مظهر اقتدار و احیاگر آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انسانی هستند.

شهدا احیاگر آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام محسن حیدریان پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت نخستین سالروز شهادت پاسدار شهید اسماعیل کرمی، اظهار کرد: شهدای والامقام با رشادت و ایثار جان خود، استکبار را در اوج ستیزه‌جویی به زانو درآوردند.

وی افزود: شهدا با شکستن اقتدار و اعتبار استکبار، زمینه را برای تبدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی به یک قدرت بزرگ جهانی فراهم کردند.

به گفته مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، در شرایطی که حاکمان مستبد و خودفروخته، زمینه حذف آحاد جامعه را از سرنوشت سیاسی و اجتماعی فراهم کرده بودند، انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا پیام‌آور حاکمیت حق و حضور آگاهانه مردم در صحنه‌های گوناگون باشد.

حیدریان تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا و رهبری‌های الهی امام راحل و جانشین برحقشان مقام معظم رهبری با گذشت سه دهه با وجود توطئه‌های شبانه‌روزی دشمنان به الگوی بیداری ملت‌های مسلمان منطقه تبدیل شده است.

وی در ادامه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب و تبعیت و پیروی از ولایت‌‌فقیه را مهم‌ترین دستورات شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان خطاب به ملت ایران عنوان کرد و افزود: تبعیت و الگوگیری از شهدا و حرکت در مسیر اهداف آنان وظیفه‌ای سنگین بر عهده آحاد جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا را امری ضروری دانست و  گفت: تبعیت از ولایت‌فقیه مهم‌ترین پیام شهدا است و حرکت در این مسیر نشان از پاسداشت خون ریخته آنان خواهد بود.

حیدریان تصریح کرد: تلاش در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب با توجه به هجمه‌های روزافزون دشمنان نیازمند ترویج آموزه‌های شهدا و حرکت در مسیر اهداف الهی آنان است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک عمل به آموزه‌های شهدا سند و تضمین محکمی بر پیروزی ما در جنگ‌نرم خواهد بود.

وی با بیان اینکه نسل جوان وظایف مهمی در قبال شهدا بر عهده دارند گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از رسالت‌های اصلی نسل امروز است.

وی برگزاری یادواره شهدا را موجب تاثیرگذاری اهداف شهدا در جامعه و تعمیق ارادت نسل جوان جامعه به شهدا دانست و اضافه کرد: باید مفاهیمی چون ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری‌های جانانه شهدا را برای نسل جوان تشریح کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه یادواره‌های شهدا متعلق به خود شهدا است تصریح کرد: وظیفه همه ما انتقال پیام شهدا به نسل جوان است و در این راه هیچگونه کم‌کاری و کوتاهی نباید صورت پذیرد.

انتهای پیام/صا10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول