اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم ترویج فرهنگ قرآنی است

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه بهترین راهکار مقابله با جنگ‌ نرم است.

بهترین راهکار مقابله با جنگ نرم ترویج فرهنگ قرآنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ناهید منصوری عصر امروز در آئین برگزاری مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های پاسدار سپاه بیت‌المقدس که در حسینیه انثارالرسول پادگان توحید برگزار شد، ترویج و گسترش بیش از پیش آموزه‌های دینی و اسلامی در جامعه را بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های نرم دشمنان خواند و اظهارداشت: برگزاری برنامه‌ها و جلسات مختلف در راستای تقویت سطح بصیرت دینی و اسلامی به ویژه برای نسل جوان امری ضروری است.
وی با اشاره به اینکه امروز دشمن با صرف هزینه‌های میلیارد دلاری در جنگ نرم می‌خواهد بین اسلام و مسلمانان حائل ایجاد کند، گفت: امروز این وظیفه همه مسلمانان به ویژه خادمان و تلاشگران عرصه قرآنی است که با جهد و کوشش محتوایی در راستای نابود کردن اهداف دشمن گام بردارند.
به گفته مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان، با گذشت یک هزار و 400 سال از تاریخ نزول کتاب آسمانی بر پیامبر عظیم‌الشان اسلام و تلاش انسان‌ها در راستای آشنایی کامل با این معجزه آسمانی، آنچه که به دست آمده تنها قطره کوچکی از این دریای بیکران است.
منصوری، بابیان اینکه در زمان حاضر توطئه‌های دشمنان به شیوه‌های مختلف افزایش یافته است، یادآورشد: پایبندی به  ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی می‌تواند راهکار مناسبی برای مقابله با تهدیدات دشمن باشد.
وی افزود: ترویج فرهنگ قرآنی بین جوانان و نوجوانان تضمین کننده آینده کشور بوده و نسل‌های آینده با تأسی از آموزه‌های دینی می‌توانند در مسیر توسعه و پیشرفت کشور گام بردارند.
مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه جوانان آینده سازان جامعه هستند و باید بر روی آنها سرمایه‌گذاری کرد، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات و برنامه های قرآنی در حقیقت تربیت جوانان و نوجوانان ایران اسلامی بر پایه ایمان و اعتقادات مذهبی را به دنبال دارد.
منصوری با اشاره به اینکه برای رسیدن به هدف آفرینش و کمال انسان باید دو بال علم و دانش و تقوا و معنویت در کنار هم قرار گیرند، گفت: قرآن در بیان ارزش و شخصیت انسان ملاک این ارزش را ایمان و تقوا قرار داده و در جایی دیگر هم برخورداری از علم و دانش معرفی کرده است.
وی افزود: هدف قرآن بیرون کردن انسان از ظلمت جهل به نور علم و دانش، رهایی از کفر و رسیدن به نور ایمان، رهایی از ظلمت، ستم و رسیدن به عدالت و پاکی و تقوا و وحدت و همبستگی است.
مسئول بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه برگزاری مسابقات و محافل قرآنی را گام ارزنده‌ای در راستای ترویج و توسعه بیش از پیش قرآن در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: مسابقات قرآنی به منظور ترویج و توسعه بیش از پیش این فرهنگ غنی در میان خانواده‌های پاسدار و بسیجیان در طول سال به همت بسیج خواهران سپاه بیت‌المقدس برگزار می‌شود.
به گفته منصوری، این مسابقه با حضور 30 نفر از خانواده‌های پاسدار در رشته مفاهیم جز 11 قرآن مجید برگزار می‌شود و سه نفر برگزیده این مسابقه به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول