اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) صورت گرفت

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور نابغه پاکستانی در کرمان

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) نوجوان نابغه قرآنی، حافظ کل قرآن کریم از کشور پاکستان در جمع دانشجویان آموزشکده سما کرمان به اجرای برنامه پرداخت.

برگزاری محفل انس با قرآن با حضور نابغه پاکستانی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محفل انس با قرآن کریم به همت دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده سما واحد کرمان در محل سالن آمفی تئاتر این نهاد آموزشی برگزار شد.

در این آیین معنوی که به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها برگزار شد، سید حمید غفوری معاون آموزشکده سما کرمان گفت: قرآن تنها چراغ فروزان و هدایتگر راه بشریت است.

وی اظهار داشت: اگر بخواهیم از معبر پر خطر دنیایی به سلامت عبور کنیم، باید در زندگی و حیات زودگذر خود به قرآن و اهل‌ بیت (ع) تمسک داشته باشیم.

غفوری خاطرنشان کرد: محفل انس با قرآن و استفاده از اساتید مجرب و نوابغ روزگار می‌تواند ما را در این مسیر همراهی کند.

در این مراسم که رئیس آموزشکده و جمع کثیری از دانشجویان حضور داشتند، محمد‌تقی خان حافظ کل قرآن و نابغه قرآنی پاکستانی به همراهی برادر خود به اجرای برنامه پرداختند که زیبایی کار این دو برادر حاضران را مجذوب کرد.

محمدتقی خان و برادرش که به چهار زبان زنده فارسی، عربی، اردو و انگلیسی به بیان و تفسیر آیات و روایت می‌پرداختند، موفقیت خود را در گرو توکل به خداوند متعال، توسل به ائمه اطهار (ع) و انجام فریضه واجب خدمت به پدر و مادر دانستند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول