اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل غله استان اردبیل خبر داد

اختصاص سه میلیارد ریال تسهیلات برای نانوایان اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: سه میلیارد و 342 میلیون ریال تسهیلات برای نانوایان استان اردبیل با هدف بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی اختصاص یافته است.

اختصاص سه میلیارد ریال تسهیلات برای نانوایان اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس کریمی عصر امروز در جلسه بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی اردبیل اظهار داشت: با معرفی نانوایان استان اردبیل به بانک عامل (سپه) متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات در نظر گرفته شده برای بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پیرو اختصاص اعتبارات بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران به این استان و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه به شرکت و توافقات صورت گرفته این تسهیلات اعطا می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: با هماهنگی شرکت بازرگانی دولتی ایران و بانک سپه در تهران این شرکت نسبت به اخذ اطلاعات لازم در مورد واحدهای نانوایی واجد شرایط برای اعطای تسهیلات از طریق فرمانداری‌های شهرستان‌های تابعه اقدام می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: ‌بعد از اخذ اسامی و با اعزام اکیپ کارشناسی مربوطه به محل و بازدید از واحدهای نانوایی معرفی شده نسبت به تشکیل پرونده اقدام و متقاضیان به بانک عامل معرفی می‌شوند.

وی در ادامه بیان کرد: میزان اعتبار اختصاصی به این استان بالغ بر سه میلیارد ریال است که سهم هر شهرستان نیز به صورت مشخص تعیین شده است.

به گزارش فارس، مدیرکل غله استان اردبیل ادامه داد: ‌شهرستان اردبیل از این رقم بیش از یک میلیارد و 417 میلیون ریال، بیله‌سوار 148 میلیون ریال، پارس‌آباد 530 میلیون ریال و خلخال نیز 260 میلیون ریال سهم پرداختی تسهیلات دارند.

کریمی گفت: ‌در شهرستان کوثر نیز با معرفی متقاضیان 77 میلیون ریال، در گرمی 250 میلیون ریال، در مشگین‌شهر 430 میلیون ریال، در نمین 160 میلیون ریال و در شهرستان نیر هم 70 میلیون ریال به متقاضیان به عنوان تسهیلات بهسازی و نوسازی پرداخت می‌شود.

وی افزود: فرمانداران شهرستان‌ها مبالغ یادشده را بین نانوایان واجد شرایط ارسال شده برای برخورداری از این تسهیلات به بانک سپه معرفی می‌کنند که بانک سپه نیز موظف شده است این اعتبار را که مبلغ تخصیصی هر شهرستان نیز بیان شد، پرداخت کند.

کریمی تصریح کرد: در بررسی‌های به‌عمل آمده کلیه پرونده‌های واحدهای متقاضی که براساس دستورالعمل نحوه اعطای تسهیلات تکمیل شده بود با هماهنگی مدیریت بانک سپه امور شعب استان به شعبات معرفی شده در شهرستان‌ها ارسال شد تا اقدامات بعدی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس آخرین اخبار دریافتی از بانک عامل تمام پرونده‌های ارسالی پذیرش شده و در جریان پرداخت است.

کریمی ادامه داد: در جلسه‌ای که بعد از این با حضور نماینده بانک سپه در ارتباط با همین موضوع برگزار شد کلیه جوانب موجود بررسی و بر پرداخت سریع تسهیلات توسط شعبات بانک عامل تاکید شد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول