اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تفاهم‌نامه شرکت غله و فنی و حرفه‌ای

دوره‌های آموزشی نانوایان خلخال برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: با انعقاد تفاهم‌نامه بین شرکت غله و خدمات بازرگانی و فنی و حرفه‌ای نانوایان شهرستان خلخال در دوره‌های آموزشی نانوایی با هدف پخت بهتر و مرغوب‌تر شرکت می‌کنند.

دوره‌های آموزشی نانوایان خلخال برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی ظهر امروز در جلسه هماهنگی شورای آرد و نان خلخال اظهار داشت: با برگزاری این دوره‌های آموزشی ما در آینده نزدیک شاهد بهبود وضعیت پخت نان و ارائه خدمات به مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه قسمت عمده‌ای از پخت نامرغوب مربوط به عدم وجود آموزش‌های لازم در خصوص پخت نان است تصریح کرد: از سوی دیگر با اختصاص آرد مرغوب به نانوایی‌ها می‌توان انتظار داشت که نان باکیفیت نیز به دست مردم می‌رسد در غیر این صورت مردم نیز از دریافت خدمات مرغوب محروم خواهند بود.

این مسئول از کاهش 30 درصدی مصرف نان در خلخال در مقایسه با زمان قبل از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خبر داد و بیان داشت: با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها مردم مصرف خود را به صوت منظم و نظام‌مند درآورده و ما در بحث نان شاهد هیچ دورریزی در خلخال نیستیم.

عبداللهی با تاکید بر اینکه این کاهش در سایه رعایت الگوی مصرف از سوی مردم شهرستان و پیشگیری از ضایعات نان حاصل شده است اضافه کرد: مردم شهرستان خلخال در همه زمینه‌ها با احساس مسئولیت عمیق وارد کار شده و در این بخش نیز منصفانه و به صورت دقیق عمل کرده‌اند.

وی گفت: تلاش می‌شود با اجرای طرح‌های ساماندهی نانوایان از جمله برگزاری دوره‌های آموزشی و حذف نانوایان ناتوان در فرایند تولید و پخت نان میزان ضایعات نان در آینده به صفر برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای اداری شهرستان خلخال افزود: براساس تفاهم‌نامه غله و خدمات بازرگانی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دوره‌های آموزش نانوایان در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خلخال برگزار می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: در این طرح تمام نانوایان شهرستان باید تا پایان سال گذشته در دو دوره آموزش مقدماتی و تخصصی این دوره‌ها شرکت می‌کردند که تاکنون فقط 40 نانوای خلخال در دوره آموزش مرحله مقدماتی شرکت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: تلاش می‌شود با هدایت و راهنمایی نانوایان برای شرکت در این دوره‌های آموزشی کیفیت نان پخت شده در سطح نانوایی‌های شهری و روستایی خلخال بهبود یابد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول