اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله گلستان:

گلستان پیشرو در آموزش نانوایان در کشور است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: این استان پیشرو در آموزش نانوایان در کشور است.

گلستان پیشرو در آموزش نانوایان در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‌پور اظهار داشت: در راستای اجرای تفاهمنامه همکاری شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، توافقنامه‌ای فی‌مابین شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان و سازمان فنی‌وحرفه‌ای استان در سال 1391 امضا شد.

وی تصریح کرد: این توافقنامه با هدف آموزش شاغلان در واحدهای صنفی نانوایی استان و به منظور افزایش مرغوبیت و ارتقای کیفیت تولید نان در سال جاری منعقد شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان افزود: با توجه به اهمیت بهبود کیفیت نان به عنوان یک کالای استراتژیک که نقش مهمی در سبد غذایی خانواده‌ها دارد این آموزش‌ها در بهبود و اصلاح مرغوبیت نان بسیار مؤثر خواهد بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: به منظور افزایش راندمان و بهره‌وری آموزش‌های ارائه شده، آموزش خبازان به شیوه نوین صورت می‌گیرد که بر اساس توانمندی‌های آنان سطح و زمان آموزش‌ها تعیین می‌شود.

حسین‌پور بر اجرای صحیح و ارزنده این آموزش‌ها و بهره‌مندی از مربیان باتجربه و صاحب مهارت تاکید کرد و گفت: بدون شک بهبود کیفیت نان ارتباط مستقیمی با سلامت و بهداشت شهروندان دارد و این مهم نیازمند توجه بیشتر است.

عضو هیئت مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در پایان با بیان اینکه شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان در سطح کشور بالاترین میزان برگزاری دوره‌های آموزش نانوایان را به خود اختصاص داده اذعان داشت: این آموزش‌ها هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی در سطح بسیار بالایی با نظارت و اجرای مجرب‌ترین مدرسان این حوزه از سازمان فنی‌وحرفه‌ای گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول