اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: دوره آموزشی به مدت127 هزار و 600 نفر ساعت برای 2 هزار و 552 نفر از شاغلان در واحد های صنفی نانوایی استان برگزار می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محسن مددی در آیین بررسی انعقاد تفاهمنامه با شرکت مادرتخصصی بازرگانی ایران و شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت کشور اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی در راستای بهبود کیفیت پخت، بالا بردن استانداردهای بهداشتی و تعدیل ضایعات نان تولیدی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای نانوایان گفت: ارتقای سطح کیفیت نان نیازمند ارتقای سطح آگاهی و مهارت نانوایان است.

مددی با بیان اینکه افزایش مهارت فنی و حرفه‌ای توسط نانوایان نقش مهمی در بهبود و ارتقای کیفیت نان دارد، افزود: برنامه‌های آموزشی در دو بخش نظری و عملی برگزار می‌شود.

به گفته این مسئول این میزان آموزش بعد از تفاهمنامه بین این اداره کل و شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ارگان‌های مختلف در زنجیره تامین نان با کیفیت نقش اساسی دارند، اضافه کرد: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای توسط نانوایان در راستای ارتقای سطح آگاهی و مهارت نانوایان برای پیشگیری از ایجاد ضایعات نان ضروری است.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با تاکید بر اهمیت مقوله آموزش نانوایان در واحدهای سنتی ابراز امیدواری کرد با اجرای این دوره‌ها هر روز بر کیفیت نان‌ها در استان افزوده شده و شاهد جایگزینی نان‌های باکیفیت در سفره‌های خانوارهای آذربایجان غربی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه آموزش نانوایان در ارتقای کیفیت و سلامت نان نقش اساسی دارد، اضافه کرد:  نانوایان برای تولید با کیفیت و سالم باید توجه ویژه داشته باشند تا زمینه رضایت‌مندی مردم فراهم شود.

این مسئول تولید نان مطلوب را دغدغه مردم و مسئولان دانست و گفت: باید بستر مناسب برای تحولی جدی در این زمینه فراهم شود.

وی با بیان اینکه ارتقای سطح کیفیت نان نیازمند ارتقای سطح آگاهی و مهارت نانوایان است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی سهم بسزایی در ارتقای کیفیت نان دارد و برای تحقق این امر باید تمام بخش‌ها و دستگاه مربوطه سهم خود را به نحو احسن اجرا کنند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول