اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ملایر خبر داد

دستگیری 587 نفر در زمینه مواد مخدر در ملایر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 587 نفر در زمینه مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: از این تعداد، هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر، 53 نفر توزیع‌کننده و 498 نفر نگهدارنده مواد مخدر بوده‌اند.

دستگیری 587 نفر در زمینه مواد مخدر در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ابراهیم سعیدی ظهر امروز در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه نیروی انتظامی به عنوان مسئول تأمین آسایش مردم در راستای ایجاد امنیت در زمینه‌های مختلف از هیچ کوششی دریغ نکرده است، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های ایجاد امنیت و آسایش برای مردم در جامعه مبارزه با مواد مخدر است که تاکنون اقدامات گسترده‌ای در سطح کشور برای مبارزه با این معضل انجام شده است.

وی از کشف هفت کیلو و 272 گرم انواع مواد مخدر در چهار ماهه نخست سال جاری در ملایر خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر کشف شده نسبت به کشفیات مدت مشابه در سال گذشته 42 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری 587 نفر در زمینه مواد مخدر در این مدت خبر داد و خاطرنشان کرد: از این تعداد، هفت نفر قاچاقچی مواد مخدر، 53 نفر توزیع‌کننده و 498 نفر نگهدارنده مواد مخدر بوده‌اند.

وی از اجرای 31 طرح مبارزه با مواد مخدر در ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد طرح‌های اجرا شده هشت طرح در تیرماه بوده که ساکنان این مناطق خواستار حضور نیروی انتظامی به عنوان منطقه قرمز در اجرای این طرح‌ها بوده‌اند.

سعیدی در ادامه به مشکلات جمع‌آوری معتادان از این نقاط اشاره کرد و ادامه داد: نبود مکان برای نگهداری معتادان یکی از مشکلات در شهرستان است که امیدواریم با برنامه‌ریزی و ساخت کمپ‌های ترک اعتیاد این مشکل نیز برطرف شود.

وی در ادامه از اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌ها و پارک‌های ملایر در تیر ماه خبر داد و گفت: در این طرح شش مرحله‌ای که در نهم تیر ماه انجام شد یک کیلو و 23 گرم مواد مخدر کشف و 42 نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر ابراز داشت: طرح پاکسازی در روزهای 10، 14 و 23 تیر ماه نیز به صورت نامحسوس در محورهای مواصلاتی شهرستان انجام شد که در این طرح نیز 232 گرم انواع مواد مخدر کشف و 33 نفر نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در 24 تیرماه نیز طرح پاکسازی در نقاط حساس شهر انجام شد و طی آن 164 گرم انواع مواد مخدر کشف و 14 نفر نیز دستگیر شدند.

سعیدی در پایان خواستار همکاری بیشتر نهادها و مسئولان اجرایی شهرستان در مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر شد و افزود: مبارزه با معضل مواد مخدر تنها در توان نیروی انتظامی نیست و می‌طلبد همه اقشار مختلف جامعه و دستگاه‌های اجرایی برای ریشه‌کنی این بلای خانمان‌سوز اقدامی همه‌جانبه داشته باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول