اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می‌شود

شرکت یک‌هزار فرزند ایثارگر کهگیلویه در طرح اوقات فراغت شاهد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه گفت: تعداد یک‌هزار نفر از فرزندان ایثارگر کهگیلویه در برنامه‌های اوقات فراغت شاهد شرکت می‌کنند.

شرکت یک‌هزار فرزند ایثارگر کهگیلویه در طرح اوقات فراغت شاهد

بهنام صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از برگزاری طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر در لنده و دهدشت خبر داد و گفت: استفاده بهینه از اوقات فراغت به طور طبیعی و منطقی می‌تواند منشأ تحول فکری بزرگی د‌ر زندگی افراد شود.

صمدی افزود: برنامه‌های این طرح در شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نوجوانان و جوانان در حوزه اوقات فراغت و تقویت زیرساخت‌های فراغتی و افزایش امکان حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و دینی متمرکز شده است.

وی تلاش هدفمند برای فعال‌سازی‌، به‌کارگیری و توانمند‌سازی نسل جوان و ایجاد بسترهای لازم برای تعمیق تاثیر اقدامات فرهنگی و گسترش و تقویت زمینه مشارکت جوانان در امور فرهنگی و اجتماعی را از جمله مواردی عنوان کرد که مربیان این طرح در کلاس‌ها به این موارد اشاره خواهند کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و ایام اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، برنامه‌های مختلف و متنوعی را برای آن‌ها تدارک دیده‌ایم.

صمدی بیان کرد: اجرای برنامه‌های اوقات فراغت در پایگاه‌های لنده و دهدشت در قالب هشت انجمن، قرآنی، هنری، ادبی، علمی و پژوهشی، فنی مهارتی، اردوهای علمی و فرهنگی و مذهبی است.

وی همچنین از کلاس‌های آموزشی خارج از کانون خبر داد و گفت: با انعقاد قراردادی که با مؤسسات قرآنی و آموزشگاه‌های کامپیوتر، زبان و ریاضی داشتیم، 400 نفر در این کلاس‌های آموزشی حضور دارند.

صمدی ادامه داد: بیش از یک‌هزار نفر از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در کلاس‌های کانون فرهنگی و خارج از کانون در طرح اوقات فراغت حضور خواهند داشت.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه برگزاری اردوهای فرهنگی و تفریحی، مسابقات ورزشی و مسابقات فرهنگی را از دیگر برنامه‌های اوقات فراغت دانست و افزود: در همین راستا 15 جانباز 70 درصد با خانواده به مشهد مقدس و 20 نفر دانشجوی ممتاز تحصیلی به جمکران اعزام خواهد شد.

وی رشته‌های ورزشی شنا، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز برای خواهران، دارت و تنیس روی میز برای جانبازان و فوتسال برای جانبازان و فرزندان آن‌ها را از جمله برنامه‌های طرح اوقات فراغت دانست و اظهار امیدواری کرد که با اجرای این برنامه‌ها بتوانیم گام موثری در امر غنی‌سازی اوقات فراغت برداریم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول