اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد شهید و ایثارگران ارومیه

1600 دانشجوی شاهد در ارومیه تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد شهید و ایثارگران ارومیه گفت: بیش از یک هزار و 600 دانشجوی شاهد در دانشگاه‌های ارومیه تحصیل می‌کنند.

1600 دانشجوی شاهد در ارومیه تحصیل می‌کنند

علی جعفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فرزندان شاهد و ایثارگران سرمایه‌های ارزشمندی در جامعه قلمداد می‌شوند به طوری که در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نقش زیادی دارند.

وی گفت: جوانان زیادی از یادگاران شهدا، ایثارگران و جانبازان در این شهرستان به تحصیل کردن مشغول هستند لیکن هم‌اکنون این افراد به سن اشتغال رسیده‌اند پس انتظار می‌رود در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی برای آنها، همه دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.

جعفری از عدم اجرای صحیح قانون تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران از قراردادی به رسمی انتقاد کرد و گفت: انتظار می‌رود قانون فوق و قوانین دیگر مانند ماده 48 قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی مبنی بر به‌ کارگیری و جایگزینی فرزندان شاهد و جانبازان بالای 25 درصد شاغل به شکل مطلوب اجرا شود.

مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران ارومیه اظهار داشت: ارائه خدمات با کارت ایثارگری از مصوبات شورای عالی اداری است پس انتظار می‌رود در این راستا نیز خدمات مورد نیاز به جامعه هدف ارائه شود.

وی به ارائه خدمات براساس نیازهای واقعی ایثارگران و فراهم کردن امکانات برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود تاکید کرد و اظهار داشت: ارائه امکانات موجود در کشور اعم از مسکن، بهداشت درمان، مستقلات اداری، استخدامی، اشتغال، کارآفرینی، فرهنگی، ورزشی و ارتقای منزلت اجتماعی این قشر بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول