اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

7700 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مازندران تحصیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: 7 هزار و 775 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مراکز آموزشی عالی دولتی و آزاد مازندران مشغول تحصیل هستند.

7700 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مازندران تحصیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباسعلی رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، ساماندهی امور آموزشی و تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر را دغدغه مهم مدیران و مسئولان اداره کل بنیاد شهید و ایثارگران ذکر کرد.

وی گفت: در حال حاضر 27 درصد نخبگان مراکز علمی و صنعتی از فرزندان شاهد و ایثارگر هستند و 2 هزار نفر از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی نیز از مجموعه شاهد و ایثارگران هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تاکید کرد: 7 هزار و 775 دانشجوی شاهد و ایثارگر در مراکز آموزشی عالی دولتی و آزاد مازندران مشغول تحصیل هستند که از این تعداد بیش از 3 هزار نفر آنان در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران تحصیل می‌کنند.

رضایی فرزندان شاهد و ایثارگر را صاحبان اصلی نظام و انقلاب خواند و اذعان داشت: ارتقای علمی و آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر یکی از وظایف مهم و همیشگی مسئولان است و امیدواریم یادگاران شهدا و ایثارگران نیز تمام تلاش خود را برای رشد و ارتقای علمی بکار گیرند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول