اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان زنجان:

آب موجود در پشت سد تهم 85 میلیون مترمکعب است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان زنجان گفت: آب موجود در پشت سد تهم 85 میلیون مترمکعب است.

آب موجود در پشت سد تهم 85 میلیون مترمکعب است

امیر حمیدنیا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: میزان آب خروجی از سد تهم زنجان بیش از 21 میلیون مترمکعب است.

وی با اشاره به اینکه میزان حجم آب ورودی به سد تهم در سال جاری 26 میلیون مترمکعب برآورد شده است، خاطرنشان کرد: میزان آب ورودی به سد در سال گذشته بیش از 11 میلیون مترمکعب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‎ای استان زنجان یادآور شد: حجم آب ذخیره شده در پشت سد تهم شهرستان زنجان نسبت به سال گذشته 2 میلیون مترمکعب افزایش یافته است.

وی در زمینه احداث سد بعثت در شهر ارمغان‌خانه نیز تصریح کرد: اگر اعتبارات این سد تقویت شود سیستم انحرافی آن در سال جاری اجرایی می‏‌شود.

حمیدنیا با بیان اینکه احداث سد بعثت در شهرستان زنجان نیازمند 17 میلیارد تومان اعتبار است، ادامه داد: تاکنون 2 میلیارد تومان از اعتبارات پیش‎بینی شده در این سد تخصیص یافته است که اگر 4 میلیارد تومان تامین شود سیستم انحرافی این سد در سال جاری اجرا شده و در سال آینده بدنه سد بعثت عملیاتی می‎شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 3 هزار حلقه چاه فاقد برق و کنتور در استان زنجان وجود دارد، اضافه کرد: هوشمندکردن این چاه‏‌ها نیاز به تامین اعتبار دارد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول