اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام:

ذخیره آب پشت سد ایلام افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام گفت: بارندگی‌های روزهای گذشته سبب افزایش آب پشت سد ایلام شده است.

ذخیره آب پشت سد ایلام افزایش یافت

 

محمدباقر حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: میزان آب ذخیره شده سد ایلام در چند روز گذشته با بارش‌های مستمر در ایلام 500 هزار مترمکعب افزایش یافته است.

وی ادامه داد: این شرکت برای حل مشکل احتمالی کم‌ آبی در ایلام برنامه‌های متعدد کوتاه و دراز مدتی را طراحی و تدوین کرده که جای هیچ‌گونه نگرانی برای مردم ایلام ندارد.

حیدری تصریح کرد: مردم ایلام باید برای احقاق این مهم، با شرکت آب منطقه‌ای همکاری لازم در زمینه صرفه‌جویی مصرف آب داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام گفت: البته میزان مصرف سالانه آب شرب در ایلام 10 میلیون مترمکعب است که اکنون بیش از سه برابر این میزان آب در پشت سد ایلام ذخیره شده است.

وی عنوان کرد: میزان بارش دو روز گذشته به میزان 15 سانتی متر به ارتفاع آب ذخیره شده سد ایلام افزوده و کفاف 10 روز آب شرب ایلام را می‌کند.

این مسئول اضافه کرد: با این وجود مردم استان ایلام همانند گذشته از مصرف بی‌رویه آب خودداری کرده و فرصت برنامه‌ریزی برای رفع احتمالی مشکل کمبود آب شرب در مواقع مختلف را به مسئولان مرتبط با موضوع از جمله شرکت آب منطقه‌ای ایلام بدهند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام متذکر شد: تمام مصرف‌کنندگان اعم از شهری، روستایی، صنعت و به ویژه بخش کشاورزی باید در بهینه‌سازی مصرف آب تلاش جدی داشته باشند.

حیدری در پایان اذعان داشت: امیدواریم بارندگی‌های زمستانه امسال ادامه داشته باشد تا مشکلی از حیث کم آبی در استان ایلام وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول