اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اولین ماه فصل گرما مطرح شد

هشدار درباره شنا در دریاچه‌ها و پشت سدها

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر سلماس نسبت به شنا در دریاچه‌ها و پشت سدها هشدار داد و گفت: شهروندان نمی‌توانند در همه این آب‌ها شنا کنند.

هشدار درباره شنا در دریاچه‌ها و پشت سدها

حمید دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: 2500 نفر در هلال احمر سلماس فعالیت می‌کنند که این اعضا شامل جوانان، امدادگران و داوطلبان می‌شود.

وی تصریح کرد: در بدنه هلال احمر این شهرستان افراد سخت‌کوشی وجود دارد که در وقوع بلایای طبیعی و تصنعی به یاری مردم می‌شتابند.

دهقانی اضافه کرد: در تابستان امسال طرح بزرگ غنی‌سازی اوقات فراغت با عنوان نشاط و پویایی همزمان با سراسر کشور در این شهرستان نیز برگزار می‌شود به طوری که این طرح از اول تیر ماه شروع و تا آخر شهریور در مدراس راهنمایی سولدوزی و آزادی در دو بخش برادران و خواهران در حال برگزاری است.

این مسئول با اشاره به لزوم توجه شهروندان به علائم هشداردهنده گفت: این هشدارها برای حفظ سلامت و ایمنی شهروندان ارائه می‌شود و لازم است خانواده‌ها توجه ویژه به این موارد داشته باشند.

دهقانی در پایان اذعان داشت: تقاضای ما از شهروندان این است که به علائم هشداردهنده در زمان شناکردن توجه داشته و از شنا در محیط‌های غیرمجاز بپرهیزند.

رئیس جمعیت هلال احمر سلماس تصریح کرد: همواره در فصل تابستان با گرم‌شدن هوا مردم گرایش بیشتر به شنا پیدا می‌کنند، این درحالی است که شنا کردن در هر محیطی مجاز نیست و شهروندان نمی‌توانند در همه دریاچه‌ها و پشت سدها شنا کنند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول