اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی مطرح کرد

فینال پروژه‌های ورزش خراسان‌رضوی پشت سد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: بودجه لازم برای اتمام پروژه‌های عمرانی ورزش خراسان‌رضوی 9 هزار و 600 میلیارد ریال ارزیابی می‌شود.

فینال پروژه‌های ورزش خراسان‌رضوی پشت سد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدعلی‌اکبر هاشمی‌جواهری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 84 تاکنون، سرانه ساخت اماکن ورزشی در استان، رشد چشم‌گیری داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی افزود: افزایش تعداد اماکن ورزشی روباز استان از 76 عدد قبل از سال 84، به 220 عدد تاکنون و رشد اماکن سرپوشیده استان از 164 عدد به 225 عدد تاکنون، نشانگر رشد سرانه اماکن ورزشی استان است.

هاشمی‌جواهری از ایجاد دفتر رسیدگی به شکایات مردمی در محل اداره‌کل خبر داد و گفت: از امروز تا پایان سفر هیئت دولت به استان خراسان‌رضوی، دفتر رسیدگی به شکایات و پیشنهادات مردمی، در محل اداره‌کل مستقر شده و مردم می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را در این دفتر ثبت کنند و اداره‌کل نیز به مدت یک ماه از اتمام سفر هیئت، می‌بایست به طور کامل به سوالات مردمی پاسخ‌گویی کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی گفت: هیئت دولت، بررسی شرایط اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام خراسان‌رضوی را اولویت کاری خود در سفر چهارم به استان قرار داده است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول