اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

تاکنون 450 نفر در استان کرمان در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: 4 هزار و 500 نفر در کشور و 450 نفر در استان کرمان در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند.

تاکنون 450 نفر در استان کرمان در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی شامگاه سه‌شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان کرمان اظهار داشت: تبلیغات گسترده‌، پرحجم و سنگینی از طریق شبکه‌ها و رسانه‌های استکباری درباره تحریم علیه ایران انجام می‌شود.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از سال‌های قبل به این مسئله پی برده بودند که سال‌ها را با عنوان‌های صرفه‌جویی، جهاد اقتصادی و تولید ملی نامگذاری کردند.

کمالی با بیان اینکه دشمن جنگ سراسری پیچیده و سخت اقتصادی را آغاز کرده است، بیان داشت: حفظ وحدت ملی درباره این مسئله در استان و کشور لازم است.

وی با تأکید بر مدیریت مسئله تحریم از زوایای مختلف خاطر نشان کرد: خیزش‌های اسلامی و اتفاقات جهان اسلام از جمله مسائلی است که در تحریم‌ها اثر دارد.

کمالی اقتصاد آمریکا را نابسامان بیان و عنوان کرد: با وجود تبلیغاتی که برای مطلوب جلوه دادن اقتصاد خود انجام می‌دهند، اما گرفتاری‌های بسیاری دارند.

وی گفت: خسارتی که غرب و جهان استکبار از تحریم ایران دیده 400 میلیارد دلار است که نمونه ساده آن ورشکستی کارخانه پژو فرانسه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان اظهار داشت: عقب‌نشینی استکبار آغاز شده و نخستین مورد آن این است که 10 کشور از حوزه اروپا برای خرید نفت ایران معاف شدند.

کمالی افزود: کشورهای شرقی مبادلات خود را مانند قبل با ایران ادامه می‌دهند و اتاق‌های بازرگانی دنیا اعلام کرده‌اند که تحریم علیه ایران را قبول ندارند.

وی تصریح کرد: 150 کشور با ما مبادله مستقیم دارند و این موارد از نکات مثبت است.

کمالی همچنین با اشاره به تغییر الگوی مصرف مواد مخدر گفت: تغییر الگوی مصرف مواد مخدر از نوع صنعتی معضل جدیدی است که باید به صورت جدی با آن برخورد کرد.

وی بیان داشت: مقابله با مواد مخدر باید به عنوان مسئله محوری برنامه‌های کاری قرار گیرد.

کمالی با بیان اینکه تاکنون فعالیت‌های خوبی در این زمینه انجام شده است، افزود: 4 هزار و 500 نفر در کشور و 450 نفر در استان کرمان در راه مبارزه با مواد مخدر به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول