اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

50 میلیارد تومان کمک دولت به شهرداری‌ها به زودی پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت عمرانی وزارت کشور به زودی اعتبار 50 میلیارد تومانی دولتی به شهرداری‌های استان اختصاص می‌یابد.

50 میلیارد تومان کمک دولت به شهرداری‌ها به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز به همراه شهردار اردبیل در جریان بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: این اعتبار در سفر سوم رئیس جمهور به استان اردبیل اختصاص یافته بود که با تأمین این مبلغ بخشی از اعتبار در اختیار شهردار اردبیل قرار می‌گیرد تا صرف اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: از اعتبارات عمرانی امسال نیز قرار است یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای خدمات شهری و همچنین عمران و آبادانی مناطق مختلف شهر اردبیل اختصاص یابد که با تزریق آن امیدواریم بخشی از مشکلات شهرداری اردبیل نیز برطرف شود.

بیگدلو در مورد تأمین قیر مورد نیاز کارخانه‌های آسفالت شهرداری‌های استان خاطرنشان کرد: ما مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون تومان را در این زمینه به حساب شرکت مورد نظر پرداخت کردیم و منتظر تأمین قیر مورد نیاز برای شهرداری‌ها هستیم که طی یک هفته آینده قرار شده است با رفع مشکل به وجود آمده در نرخ‌گذاری جدید قیر خرید و ذخیره‌سازی انجام شود.

این مسئول با اعلام این‌که شهرداری‌های استان به اعتبار کمکی برای رفع برخی مشکلات و معضلات نیاز دارند، اضافه کرد: شهرداری‌ها باید به درآمد مستمر و پایداری تکیه داشته باشند تا در کنار تأمین حقوق و مزایای کارکنان خود بتوانند طرح‌های مهم عمرانی و توسعه خود را انجام دهند.

وی با اعلام این‌که تمام تلاش و مجاهدت بر این است تا طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در مناطق شهری و روستایی قوت و قدرت اجرایی پردامنه‌ای پیدا کند، بیان کرد: سیاست دولت خدمتگزار سیاست عدالت توزیع در اعتبارات و رسیدگی به مناطق مختلف است که در این ارتباط امیدواریم مشکلات و معضلات پیش رو نیز برطرف شود.

معاون عمرانی استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش و همت شهرداری اردبیل در چهار ماه گذشته در حوزه آسفالت‌ریزی و نهضت عظیم توسعه فضای سبز ادامه داد:‌ تمام نقاط استان اردبیل امروز به کارگاه سازندگی و عمران و آبادانی تبدیل شده است که همه باید تلاش کنیم تا رضایت مردم بیش از هر زمان دیگر جلب شود.

300 پروژه عمرانی در اردبیل در حال اجرا است

به گزارش فارس، در ادامه این بازدید شهردار اردبیل نیز در سخنانی گفت:‌ در حال حاضر 300 پروژه عمرانی در شهر اردبیل در حال اجرا است که تلاش می‌کنیم بخشی از این پروژه‌های عمران شهری را در دو مناسبت پیش روی هفته دولت و دهه فجر افتتاح کنیم.

صدیف بدری افزود:‌ برای اجرایی شدن این پروژه‌ها به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم این پروژه‌ها که از متوسط پیشرفت 50 درصدی برخوردار هستند، تکمیل کرده و در اختیار اهالی قرار دهیم.

وی از تولید و پخش 100 هزار تن آسفالت در چهار ماهه اول امسال خبر داد و تصریح کرد: نهضت عظیم آسفالت‌ریزی از نخستین روزهای امسال آغاز شده و به رغم برخی مشکلات و بارش‌های مقطعی ما سعی کردیم فعالیت کارخانه آسفالت را همچنان سرزنده نگه داریم.

بدری خاطرنشان کرد: در تمام مناطق شهر کار عمران و آبادانی به عینه مشاهده می‌شود و همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی سعی دارند تا در فرصت باقی‌مانده از فصل کاری امسال همین روند رو به رشد را ادامه دهند.

شهردار اردبیل از افتتاح تعدادی پروژه عمران شهری در هفته دولت امسال خبر داد و اضافه کرد: این پروژه‌ها شامل بهسازی خیابان 33 متری گلمغان، ملاباشی، کندروی مابین میدان کشاورز تا کارشناسان، رضوان تا پل هوایی و بهسازی خیابان نیار و بعثت اردبیل است.

وی در پایان ادامه داد: برخی از پروژه‌ها نیز در حوزه توسعه و رونق فضاهای تفریحی، گردشگری در دست اقدام است که امیدواریم با تلاش و جدیت این طرح‌ها نیز در مناسبت پیش رو آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/‌ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول