اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی مشهد

کمک دولت برای خرید اتوبوس شامل مشهدی‌ها نشد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کمک دولت برای خرید اتوبوس شامل مشهدی‌ها نشد.

کمک دولت برای خرید اتوبوس شامل مشهدی‌ها نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیداسماعیل مفیدی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در ارتباط با میزان وصول کمک‌های دولتی در بخش حمل و نقل اظهار کرد: در حوزه اتوبوس‌رانی کمک‌های دولتی در سال جاری به مشهد اختصاص نیافت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای بودجه اتوبوس‌رانی از سوی کمک‌های دولتی گفت: در سال جاری اعتباری در حدود 100 میلیارد تومان برای اتوبوس‌رانی در نظر گرفته شد که در این راستا کمکی که از سوی دولت در این حوزه محقق نشد و تنها در بخش جاری مبلغ 10 تا 15 میلیارد تومان کمک دولتی برای اتوبوس‌رانی تحقق یافت.

تحقق 50 درصدی کمک دولت برای قطار شهری مشهد

وی در ارتباط با تحقق سایر کمک‌های دولت به مشهد در حوزه حمل و نقل گفت: در حوزه قطار شهری 50 درصد بودجه‌‌ای که برای کمک از محل اعتبارات دولتی در نظر گرفته شده بود محقق شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در ارتباط با تحقق بودجه دولت در سایر بخش‌ها می‌توان گفت که کمک دولت در حوزه انرژی در سال جاری خوب بود.

افزایش کرایه اتوبوس و قطار شهری در سال جدید نداریم حتی در صورت محقق نشدن کمک دولت

وی در ارتباط با افزایش بهای خدمات اتوبوس‌رانی و قطار شهری مشهد در بودجه 91 شهرداری مشهد گفت: در این ارتباط در حوزه اتوبوس‌رانی و قطارشهری، افزایشی در کرایه در سال آینده نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به سؤالی که در صورت محقق نشدن سهم دولت در بخش یارانه بلیت اتوبوس و قطارشهری‌، آیا کرایه این بخش از حوزه حمل و نقل عمومی افزایش می‌یابد؟، گفت: این مبلغ در بودجه به صورت مازاد دیده شده است و در صورت محقق نشدن اعتبارات و کمک‌های دولتی باز هم کرایه اتوبوس و قطارشهری در سال آینده افزایش نمی‌یابد.

بودجه تاکسی‌‌رانی در مشهد 5 تا 10 درصد افزایش می‌یابد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد در ارتباط با تاکسی‌رانی گفت: بودجه تاکسی‌رانی این هفته به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه می‌شود، اما آنچه که مسلم است در تاکسی‌رانی افزایش بین 5 تا 10 درصد خواهیم داشت.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول