اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی انتظامی فرمانداری سنندج:

افراد فاقد اختیار حق ورود به جلسات اداری سنندج را ندارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار سنندج از عدم حضور مدیران در جلسات اداری انتقاد کرد و گفت: افراد فاقد اختیار حق ورود به جلسات اداری سنندج را ندارند و با مدیران متخلف نیز با شدت برخورد می‌شود.

افراد فاقد اختیار حق ورود به جلسات اداری سنندج را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدتی است مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در بسیاری از جلسات اداری استان به ویژه جلسات شهرستانی حضور پیدا نمی‌کنند و در این میان نیز جلسات پیرامون مباحث فرهنگی و هنری مورد کم‌لطفی بیش از حد آنان قرار می‌گیرد تا جایی که افراد فاقد اختیار و در سطوح کارشناسان جزء خویش را برای حضور در ستادهای ساماندهی و هماهنگی جشنواره‌های فرهنگی و هنری روانه می‌کنند.

در 26 تیرماه امسال هم سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان یکی از ستادهای مهم و تاثیرگذار به علت عدم حضور مدیران دستگاه‌های عضو  لغو شد و این موضوع همچنان تکرار‌شدنی خواهد بود.

بیژن زندیه معاون سیاسی انتظامی فرماندار سنندج عصر سه‌شنبه در نخستین جلسه هماهنگی هشتمین جشنواره استانی عکس و فیلم ژیار با انتقاد از این وضع و عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و یا افراد تام‌الاختیار آنان اعلام کرد: از این به بعد از ورود افراد فاقد اختیار و کارشناسان جزء دستگاه‌های اجرایی در جلسات اداری شهرستان سنندج جلوگیری به عمل می‌آید و با مدیران متخلف نیز به شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: حضور افراد فاقد اختیار در جلسات نه تنها کمکی به تصمیم‌گیری‌ها و ارائه نظرات کارآمد نمی‌کند بلکه موجب اتلاف وقت شده و جلسات را به حاشیه کشانده و زمینه‌ساز اقدامات مثبتی در مباحث مطرح شده در جلسات اداری نخواهد شد.

عصبانیت معاون سیاسی انتظامی فرماندار سنندج از ورود افراد فاقد اختیار در جلسات اداری شهرستان سنندج کار را به جایی کشاند که نماینده یکی از ادارات استان جلسه را ترک کند و مدیران و مسئولان حاضر و غایب جلسه نیز در جریان مقابله جدی فرمانداری سنندج با این مورد قرار گیرند.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار سنندج در پایان سخنان خویش از برگزاری جشنواره استانی فیلم و عکس ژیار در این شهرستان استقبال کرد و از هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول