اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش دانشگاه آزاد گرگان خبر داد

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه آزاد گرگان

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون این دانشگاه خبر داد.

آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دانشگاه آزاد گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، رضا امامی‎زیدی اظهار داشت: توزیع کارت ورود به جلسه کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه 11 تیرماه امسال به مدت چهار روز صورت می‎گیرد.

وی تصریح کرد: داوطلبان شرکت در آزمون سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از روز یکشنبه 11 تیرماه امسال با مراجعه به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org می‎توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خاطر نشان کرد: آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه 14 تیرماه است.

امامی‎زیدی گفت: آزمون غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با شرکت یک‌هزار و 762 داوطلب زن و یک‌هزار و 724 داوطلب مرد همزمان با سراسر کشور در چهار نوبت در صبح و عصر روزهای پنج‎شنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه سال جاری برگزار می‎شود.

مدیر آموزش دانشگاه آزاد اسلامی گرگان تصریح کرد: امسال ترتیبی داده شده تا به منظور رفاه حال داوطلبان، هر داوطلب بدون توجه به رشته محل انتخابی اول خود بتواند در یکی از حوزه‎های نزدیک به محل سکونت خود در آزمون شرکت کند لذا داوطلبان باید به این موضوع دقت کنند.

امامی‎زیدی همچنین از فرصت دوباره برای ثبت‎نام داوطلبان تاخیری علاقه‎مند به شرکت در آزمون سراسری (غیرپزشکی) سال 1391 دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خبر داد.

وی گفت: علاقه‎مندان شرکت در آزمون سراسری (غیرپزشکی) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‎اند می‎توانند از روز دوشنبه 12 تیرماه 1391 الی چهارشنبه 14 تیرماه 1391 با مراجعه به مسئول امور رفع نقص آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در آزمون ثبت‎نام و همانند دیگر داوطلبان در آزمون شرکت کنند. 

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول