اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استمرار غیبت مدیران عضو ستاد ساماندهی جوانان کردستان

سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان لغو شد

خبرگزاری فارس: حوزه جوانان کردستان بار دیگر با بی‌مهری مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی امور جوانان مواجه شد و سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به این دلیل برگزار نشد.

سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بر اساس اطلاع‌رسانی اداره‌کل ورزش و جوانان استان و هماهنگی‌های به عمل‌آمده مقرر بود که سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان عصر امروز رأس ساعت 18 عصر در سالن دولت استانداری برگزار شود.

عدم حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی متولی امور جوانان در این جلسه و حضور فقط 4 نفر از معاونین به همراه 7 کارشناس از دیگر ادارات، معاون سیاسی- امنیتی استاندار کردستان را مجبور کرد که این جلسه را لغو نماید و باز هم مباحث پیرامون حوزه جوانان به عنوان امری حاشیه‌ای و پیش و پا افتاده برای مدیران کردستانی مطرح شود.

حمدالله کریمی معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان به خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: متأسفانه علی‌رغم عضویت 22 دستگاه اجرایی در ستاد ساماندهی امور جوانان، هیچ‌گاه شاهد حضور همه مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد نبوده‌ایم و جلسات گذشته ستاد نیز با غیبت‌های مکرر مدیران استانی مواجه شده ‌است.

کریمی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از یک‌سوم جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند و توسعه و تعالی استان به ارتقای شاخص‌های مرتبط با امور جوانان وابسته بوده و بدون توجه به تربیت نیروی انسانی کارآمد و جوانان سالم، تلاشگر و متخصص هیچ‌گاه نخواهیم توانست توسعه پایدار استان را شاهد باشیم.

وی افزود: عدم حضور مدیران اجرایی استان در سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و دیگر جلسات مرتبط با این مهم در ایام گذشته اجحافی بزرگ در حق جوانان استان بوده و جالب است که مدیران دستگاه‌های همیشه غایب در جلسات، همه مخاطبانشان جوانان بوده و فعالیت کاری خود و کارکنانشان همواره در راستای امورات جوانان است.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان با تقدیر از اصحاب رسانه استان برای حضور همیشگی و احساس مسئولیت آنان برای پوشش اخبار حوزه جوانان و بازتاب دغدغه‌های این حوزه، با اظهار تاسف گفت: این روند توجه مدیران اجرایی متولی امور جوانان شایسته استان کردستان که سرشار از توانمندی‌ها و استعدادهای ناب جوانی و جوانانی نخبه و برگزیده در عرصه‌های ملی و بین‌المللی است نبوده و امیدواریم این معضل در آینده نزدیک رفع شود.

گفتنی است، بحث اوقات فراغت و برنامه‌ریزی برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان ویژه جوانان دستور سومین جلسه ستاد ساماندهی جوانان کردستان بود که لغو این جلسه زمینه‌ای برای عدم برنامه‌ریزی امور جوانان در ماه مبارک بوده و انتظار می‌رود با پایان یافتن زمان اوقات فراغت جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شود.

انتهای پیام/‌ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول