اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

شهر قلعه قاضی به نماد توسعه تبدیل شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: شهر قلعه قاضی می‌تواند به نماد توسعه در این منطقه تبدیل شود و با ظرفیت‌های عظیم و بالقوه‌ای که وجود دارد شاهد رشد و پیشرفت روزافزون این منطقه خواهیم بود.

شهر قلعه قاضی به نماد توسعه تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فرماندار شهرستان بندرعباس به همراه محمد محسنی معاون سیاسی  اجتماعی فرمانداری ظهر امروز در بازدید از بخش قلعه قاضی از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند.

عباس امینی‌زاده افزود: شهر قلعه قاضی می‌تواند به نماد توسعه در این منطقه تبدیل شود و با ظرفیت‌های عظیم و بالقوه‌ای که وجود دارد شاهد رشد و پیشرفت روزافزون این منطقه خواهیم بود.

فرماندار بندرعباس خاطرنشان کرد: در برنامه‌های دولت توجه ویژه و کاربردی به روستاها شده است و با نگاه کارشناسی شده مشکلات روستاها را زیر ذره‌بین قرار داده‌اند و با برنامه‌ریزی صورت گرفته کارهای خوب و بزرگی در روستاها صورت خواهد گرفت و مشکلات روستائیان به سرعت ساماندهی و برطرف می‌شود.

امینی‌زاده کم‌آبی را مشکل همیشگی خطه جنوب عنوان کرد و افزود: امیدواریم با همکاری متولیان امر این معضل حل شود و شاهد شکوفایی مجدد کشاورزی در منطقه باشیم.

وی مردم را سرمایه اصلی نظام دانست و خاطرنشان کرد: مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه والایی برخوردار هستند و رسالت اصلی مدیران خدمت‌رسانی و ایجاد فضای مناسب کسب و کار و زندگی برای مردم است؛ همه ما باید در این مسیر تمام توان و تلاش خود را به کار گیریم و بستر مناسبی برای شکوفایی و رشد و تعالی مردم فراهم آوریم.   

فرماندار بندرعباس و هیئت همراه در ادامه از روستاهای گل ملک، خورشاه، حاجی احمدی، قلعه قاضی، محله هشت کاری، شهر کهنه و گودو بازدید به عمل آورد و از نزدیک مسائل و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار داد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول