اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد خواستار شد

تدوین شناسنامه فرهنگی روستاهای عنبرآباد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان عنبرآباد گفت: اگر برای هر روستا یک شناسنامه فرهنگی تدوین شود، می‌توان در مباحث فرهنگی به عنوان یک راهنما برای فعالان فرهنگی و همچنین کسانی که قصد انجام کار فرهنگی در روستاها را دارند، قرار گیرد.

تدوین شناسنامه فرهنگی روستاهای عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی بخش مرکزی شهرستان عنبرآباد گفت: فعالیت فرهنگی در سطح روستاها اثرات فراوانی در جامعه شهری دارد.

وی افزود: اگر برای هر روستا یک شناسنامه فرهنگی تدوین شود، می‌توان در مباحث فرهنگی به عنوان یک راهنما برای فعالان فرهنگی و همچنین کسانی که قصد انجام کار فرهنگی در روستاها را دارند، قرار گیرد.

دشت‌آبادی تصریح کرد: وجود حوزه‌ علمیه «سفیران هدایت» شهرستان عنبرآباد ظرفیت خوبی برای انجام کارهای فرهنگی در روستاهای این شهرستان است که باید از آن استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: رابطان فرهنگی اگر در روستاها حضور داشته باشند، برنامه‌های فرهنگی در روستاها را به بهترین نحو می‌توان مدیریت کرد.

امام جمعه عنبرآباد گفت: در کنار فعالیت‌های فرهنگی، فعالیت‌های ورزشی هم برای جوانان باید مد نظر باشد تا از این ظرفیت استفاده بهینه شود.

دشت‌آبادی ابراز داشت: وجود زیرساخت‌های فرهنگی از جمله خانه معلم و مساجد فعال با حضور روحانی‌های طرح هجرت را بهتر می‌توان اجرا کرد، که البته این مهم نیازمند همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول