اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک خبر داد

برگزاری 50 کلاس قرآنی در زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: در ماه مبارک رمضان 50 کلاس آموزش روخوانی و روان خوانی قران کریم در مساجد شهرستان زهک در حال برگزاری است.

برگزاری 50 کلاس قرآنی در زهک

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، احمد دهمرده امروز در جلسه ستاد شئونات فرهنگی این شهرستان اظهار داشت: در طول ماه مبارک رمضان 50 دوره ختم قرآن و 15 دوره آشنایی با مفاهیم قرآن در مساجد برگزار می‌شود که موجبات آشنایی جوانان را با تعالیم قرآن کریم فراهم خواهد کرد.

وی  افزود: اخلاق قرآنی باید در این ماه سرلوحه کار مردم در جامعه باشد و باید همه از لحظه، لحظه این ماه برای انجام کارهای خیر و نیک بهره ببرند.

دهمرده ادامه داد: در طول این مدت گفتمان‌های دینی در ادارات و مساجد برگزار خواهد شد که در یک محیط صمیمی و دوستانه مردم و به خصوص کارمندان ادارات، مشکلات دینی خود را طرح کرده و پاسخ‌های مناسب را دریافت خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان زهک نیز در این جلسه گفت: چندین جلسه قرآنی شامل آموزش روخوانی، آشنایی با مفاهیم و تفسیر موضوعی در ماه مبارک رمضان در سطح این شهرستان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام حسن خدری بیان کرد: ترتیبی اتخاذ داده خواهد شد تا این جلسات در ادارات سطح شهرستان نیز برگزار شود و در طی این مدت جلسات آموزش و تصحیح قرائت نماز در ادارات برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زهک نیز گفت: 15 روحانی در قالب طرح هجرت به صورت دائم و 24 ساعته در مساجد حضور دارند تا به اجرای برنامه‌های درنظر گرفته شده از جمله کلاس‌های آموزشی قرائت قرآن و رفع مشکلات دینی مردم کمک کنند.

علی خیور ادامه داد: 50 روحانی نیز از شهرستان‌های قم و مشهد در این مدت به شهرستان زهک اعزام شده‌اند تا در طول این مدت ضمن بازدید از مساجد این شهرستان و کمک به اجرای برنامه‌های در نظر گرفته شده، به رفع مشکلات دینی مردم نیز کمک کنند.

وی گفت: چندین بسته معیشتی که شامل آرد، گوشت مرغ، روغن و چندین قلم ضروری نیز تهیه شده تا در طول این مدت به خانواده‌های کم بضاعت اهدا تا موجبات شادی این خانواده‌ها نیز در ماه مبارک رمضان فراهم شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول