اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف گیلان خبر داد

برپایی محافل قرآنی گیلان با حضور قاری مصری

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گیلان از برپایی محافل قرآنی با حضور استاد «فاروق احمد ضیف» قاری برجسته مصر در این استان خبر داد و گفت: این قاری مصری در 10 شهر استان به تلاوت قرآن می‌پردازد.

برپایی محافل قرآنی گیلان با حضور قاری مصری

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد قاسم‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه اوقاف استان با اشاره به حضور قاری مصری در گیلان، اظهار کرد: در روزهای 9 تا 12 مرداد جاری محافل قرآنی در گیلان برگزار می‌‌شود.

وی ادامه داد: در هر محفل ابتدا دو نفر قاری گیلانی به تلاوت می‌پردازند و پس از آن قاری مصری آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کند.

این مسئول، درباره برنامه تلاوت قاری مصری ابراز کرد: سلسله محافل قرآنی استاد «فاروق احمد ضیف» از روز 9 مرداد جاری با برگزاری محفل در مسجد جامع لاهیجان از ساعت 14 آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: محفل قرآنی با حضور این قاری مصری در تاریخ مذکور از ساعت 14 در بقعه آقا سید محمد کلیدبر لنگرود و سپس از ساعت 21:30 در مسجد طالبی‌زاده رودسر پیگیری می‌شود.

قاسم‌پور درباره دومین روز حضور قاری مصری در استان گیلان اضافه کرد: احمدضیف از ساعت 14 روز 10 مرداد جاری در بقعه متبرکه آقا سید جلال‌الدین اشرف ‌آستانه‌اشرفیه به تلاوت قرآن می‌پردازد و سپس در محفلی که از ساعت 21:30 در بقعه خواهر امام رضا (ع) رشت برپا می‌شود حضور می‌یابد.

وی با اشاره به سومین روز از برنامه قاری مصری ابراز کرد: این استاد برجسته مصری در محفل قرآنی در تاریخ 11 مرداد در شهرستان صومعه‌سرا که از ساعت 14 آغاز می‌شود شرکت می‌کند و پس از آن در بقعه آقا سید نجفی بندر انزلی از ساعت 18 و مسجد جامع تالش از ساعت 21:30 محافل قرآنی با حضور وی پیگیری می‌شود.

مسئول امور فرهنگی اداره کل اوقاف گیلان، آخرین روز حضور قاری مصری در استان را در محافل قرآنی فومن و رودبار عنوان کرد و افزود: این قاری مصری در روز 12 مرداد ابتدا در مسجد ولی‌عصر(عج) بالا محله فومن از ساعت 14 محفل قرآنی شرکت می‌کند.

به گفته وی، آخرین محفل قرآنی با حضور قاری مصری در امامزاده طاهر منجیل از ساعت 21:30 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول