اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه همین هفته

محفل قرآنی با حضور قاری مصری در بهشهر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر از برگزاری محفل قرآنی با حضور یکی از قاریان ممتاز مصری در این شهرستان خبر داد.

محفل قرآنی با حضور قاری مصری در بهشهر برگزار می‌شود

محمدرضا البرزی بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهشهر گفت: شهرستان بهشهر یکی از کانون‌های بزرگ قرآنی استان مازندران است به‌طوریکه قاریان ممتازی را در خود پرورش داده است.

وی افزود: سال گذشته هفت محفل قرآنی در بهشهر داشتیم که در ماه مبارک رمضان تشکیل شد و امسال هم به همان میزان و با کیفیت بیشتری در حال برگزاری است.

فرماندار بهشهر با اشاره به تشکیل ستاد قرآنی از سال  گذشته در شهرستان بهشهر و تعیین یک مشاور قرآنی خاطرنشان کرد: هدف این ستاد گسترش فرهنگ قرآنی و پرورش استعدادهای قرآنی به‌ویژه در سنین پایه است تا هم مشوق خوبی برای علاقمندان به حفظ و قرائت قرآن کریم باشند و هم پشتوانه و  سرمایه گرانقدری برای گسترش فرهنگ قرآنی باشند.

وی همچنین از حضور« فاروق احمد احمد زیف» یکی از قاریان مصری در بهشهر خبر داد و گفت: این قاری ممتاز مصری چهارشنبه چهارم مرداد و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر در مسجد جامع بهشهر برای تلاوت قرآن کریم حضور خواهد داشت و علاقمندان می‌توانند برای بهره‌مندی از فیض معنوی در این محفل قرآنی شرکت کنند.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی در بخش پایانی این گفت‌وگو بیان داشت: جامعه‌ای که از معارف بلند قرآنی بهره بگیرد از انواع آسیب‌ها مصون است و امیدواریم خداوند بزرگ به برکت این ماه عزیز کشور و ملت ما را از گزند دشمنان اسلام و انقلاب در امان نگه دارد و همه مسئولان را در راه خدمت به خلق و رضای خدا موفق بدارد.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول