اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

راه‌اندازی 3 مرکز تخصصی قرآن در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی کنگان از راه‌اندازی سه مرکز تخصصی قرآن در شهرستان کنگان خبر داد.

راه‌اندازی 3 مرکز تخصصی قرآن در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی شامگاه دوشنبه در نشست با مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کنگان اظهار داشت: توسعه فعالیت‌های قرآنی، دینی و پژوهشی از محوری‌ترین برنامه‌هایی است که تبلیغات اسلامی برای تحقق آن تلاش می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: با توجه به موقعیت ویژه شهرستان کنگان در عرصه‌های مختلف با برنامه‌ریزی کارآمد و تلاش برای تحقق این برنامه‌ها همواره زمینه اجرای این برنامه‌ها را به‌ وجود آورده‌ایم.

اهرمی بیان کرد: قرآن جامع‌ترین برنامه زندگی را به مردم عرضه داشته و با تلاش در مسیر تحقق اهداف و برنامه‌های قرآنی می‌توانیم زمینه مساعد برای خیر و سعادت دنیا و آخرت انسان‌ها فراهم آوریم.

وی اضافه کرد: به منظور بهره‌مندی مطلوب مردم از تعالیم قرآن کریم برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن کریم در شهرستان کنگان به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و در قالب برنامه‌های گوناگون شاهد اجرای این طرح هستیم.

این مسئول اذعان کرد: هم‌اکنون کلاس‌های قرآنی در سراسر شهرها و روستاهای شهرستان کنگان در حال برگزاری است و استقبال باشکوهی را از این کلاس‌ها شاهد بوده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های قرآنی به شکل خانه‌های قرآن شهری و روستایی و به شکلی منظم‌تر از مسائلی است که مسئولان تبلیغات اسلامی کنگان به آن توجه دارند.

اهرمی با اشاره به راه‌اندازی خانه و مرکز تخصصی قرآن در بنک و نخل‌تقی یادآور شد: برپایی و ایجاد سه خانه تخصصی قرآنی در شهرهای بنک و نخل تقی از اقداماتی است که سبب توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان می‌شود و پیگیری‌های آن انجام شده و در آینده نزدیک شاهد آغاز به کار این خانه‌های قرآن خواهیم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کنگان بیان کرد: در شهرستان کنگان هم‌اکنون دو خانه قرآن روستایی و دو مؤسسه قرآنی دارای مجوز مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول