اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد

تملک املاک معارض ایستگاه پایانی بزرگراه امام علی (ع)

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه عملیات عمرانی پروژه امتداد بزرگراه امام علی (ع) با دقت و سرعت در حال اجراست از آزادسازی معارضان ملکی و تاسیساتی این مسیر خبر داد.

تملک املاک معارض ایستگاه پایانی بزرگراه  امام علی (ع)

عظیم بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از آزادسازی معارضان ملکی و تاسیساتی این مسیر خبر داد و گفت: بزرگراه امام علی (ع) در این منطقه در دو فاز اجرایی امتداد می‌یابد و معارضان ملکی و تاسیساتی این مسیر که بالغ بر 25 هکتار است آزادسازی شده و تنها 500 مترمربع از آن باقی مانده که در حال توافق با کارشناسان املاک هستند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه فاز نخست این پروژه از دولت‌آباد تا بزرگراه شهید آوینی است، خاطرنشان کرد:‌ طول مسیر فاز اول، سه‌ کیلومتر است و تاکنون حدود 290 هزار متر مکعب خاکبرداری، 42 هزار مترمکعب سنگ‌برداری و 60 هزار مترمکعب سنگ‌ریزی و 8 هزار مترمکعب خاکریزی و ساب گرید در این مسیر انجام شده و به زودی روکش آسفالت می‌شود.

وی اتصال بزرگراهی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به حرم امام خمینی (ره) را از اهداف اجرای فاز دوم پروژه امتداد بزرگراه امام علی (ع) عنوان کرد و یادآور شد: طول مسیر مورد اشاره 3 هزار و 200 متر است که تاکنون یکصد و 30 هزار مترمکعب خاکبرداری، یکصد و 5 هزار مترمکعب خاکریزی، 7 هزار مترمکعب بتون‌ریزی، 24 هزار مترمکعب قالب‌بندی در آن مسیر انجام شده است.

شهردار منطقه 20 به همجواری این بزرگراه با اراضی کشاورزی اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور هدایت صحیح آب‌های سطحی و کشاورزی ساخت 18 مسیر آب گذر در فاز دوم پروژه امتداد بزرگراه امام علی (ع) پیش‌بینی شده که عملیات اجرایی آن در مراحل پایانی است.

بابایی با اشاره به اینکه فاز دوم پروژه امتداد بزرگراه امیرالمومنین امام علی (ع) که موجب اتصال بزرگراه شهید آوینی به بهشت زهرا (س) می‌شود، 60 درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد:‌ بهره‌برداری از این بزرگراه موجب توسعه پهنه شرقی این منطقه می‌شود که تدابیر لازم برای تعدیل بار ترافیکی تحمیلی از جمله توسعه دسترسی‌های همسطح محلی در این مسیر انجام شده است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول