اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی:

240 زندانی جرایم غیرعمد در استان مرکزی نیازمند یاری هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی گفت: 240 زندانی جرایم غیر عمد در زندان‌های استان چشم انتظار گذشت شاکیان هستند.

240 زندانی جرایم غیرعمد در استان مرکزی نیازمند یاری هستند

عباسعلی عرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این زندانیان به دلیل ناتوانی در پرداخت مهریه، دیه و نقد چک‌های بلامحل بدون کلاهبرداری در زندان به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: جرایم ریالی این زندانیان 110 میلیارد و 200 میلیون ریال است که افراد خیر می‌توانند با کمک‌های مالی خود زمینه آزادسازی این زندانیان را فراهم سازند.

مدیرعامل ستاد دیه استان مرکزی در ادامه از آزادسازی 130 زندانی جرایم غیر عمد در استان در سه ماهه گذشته خبر داد و گفت: کل دیه برای آزادسازی این زندانیان بیش از 23 میلیارد ریال بوده که 457 میلیون ریال آن از محل اعطای تسهیلات بانکی و مبلغ بیش از 22 میلیارد ریال آن از محل منابع  ستاد دیه استان و اعتبارات بند 94 بودجه یکصدمین سفر ریاست جمهور تامین شده است،‌ همچنین شاکیان این زندانیان نیز بیش از 73 میلیارد ریال گذشت کرده و موجب آزادسازی زندانیان شدند.

عرب در ادامه از برگزاری مراسم جشن گلریزان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: مراسم جشن گلریزان با هدف جمع‌آوری کمک به منظور ‌آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد  هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گفته وی امسال نیز مراسم جشن گلریزان در روز نهم ماه مبارک رمضان در اراک برگزار می‌شود.

عرب گفت: از آنجا که دین مبین اسلام همواره انسان‌ها را به نوع دوستی و انسانیت سفارش کرده است، برگزاری جشن گلریزان بهترین فرصت برای تحکیم فرهنگ ایثار، گذشت و یاری به نیازمندان است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول