اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه فارس خبر داد

آزادسازی 62 محکوم جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه استان فارس از آزادسازی 62 نفر از محکومان جرایم غیرعمد استان فارس در روزهای آینده خبر داد.

آزادسازی 62 محکوم جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، معین موسوی صبح امروز در آیین گلریزان آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان جهرم اظهار داشت: این امر مهم از سال 69 توسط شهید لاجوردی در تهران و براساس نیاز و ضرورت انجام گرفت و بعدها به عنوان الگو در سراسر کشور هر ساله برای کمک و حمایت از آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد انجام می‌شود.

وی با اشاره به کمک رهبر معظم انقلاب در حمایت از زندانیان جزایم غیر عمد افزود: حمایت رهبری از این افراد نشان از اهمیت این موضوع دارد و استان فارس از استان‌های برتر و پیشتاز در عرصه حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد است.

مدیرعامل ستاد دیه فارس با بیان اینکه این استان برای دومین بار در کشور در جذب کمک‌های مردمی خیران و نیکوکاران مقام نخست را کسب کرده است ابراز داشت: اول شدن فارس در جذب کمک‌های مردمی مدیون همت خیران و نیکوکاران مؤمن این استان است.

وی با اشاره به آزادسازی یک‌هزار نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس گفت: حدود یک‌هزار نفر زندانی دیگر در فارس وجود دارد که نیازمند کمک و حمایت مردم نیکوکار این استان هستند.

موسوی با بیان اینکه محکومیت 40 نفر از زندانیان جهرم ناشی از جرایم غیرعمد است خاطرنشان کرد: نفقه، دیه ناشی از تصادفات، مهریه و تمام محکومیت‌های غیرعمد از جمله موارد جرایم غیر عمد است.

مدیرعامل ستاد دیه استان فارس از آزادسازی 62 نفر از محکومان جرایم غیرعمد استان فارس در روزهای آینده خبر داد و تصریح کرد: در سال 90 بیش از یک‌میلیارد تومان از طرف خیران استان فارس برای آزادسازی این محکومان اهدا شده است.

موسوی بیان کرد: تمام کسانی که در زندان‌ها مرتکب جرایم غیرعمد شده‌اند و بدهی آنها کمتر از 3 میلیون تومان است، با مراجعه به ستاد دیه این استان از زندان آزاد می‌شوند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول