اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد

اختصاص بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب

خبرگزاری فارس: فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: در توزیع اعتبارات عمرانی سال 91 در بخش آموزش و پرورش‌ 9 میلیارد و 760 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

اختصاص بیش از 9 میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب

میرزا‌مراد پیرو امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب، آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن در تعلیم و تربیت دانست و اظهار کرد: برای اجرای کیفی برنامه‌های آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین لازم است تمام فعالیت‌ها را هماهنگ کنیم لذا دستگاه‌های دولتی باید در این زمینه به آموزش و پرورش کمک کنند.

پیرو در راستای اجرای نظام آموزشی 3ـ3ـ6 افزود: دوره‌های ضمن خدمت آشنایی با نحوه تدریس کتب درسی پایه‌های دوم و ششم ابتدایی معلمان این پایه‌های تحصیلی شهرستان‌های قصرشیرین و ثلاث باباجانی به میزبانی شهرستان سرپل‌‌ذهاب آغاز شده است.

وی با بیان اینکه یکی از ابزارهای لازم برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بحث هوشمند‌سازی مدارس است، تصریح کرد: در این ارتباط همکاری و کمک همه دستگاه‌های اجرایی با آموزش و پرورش ضروری است.

فرماندار سرپل‌‌ذهاب خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات ملی و استانی سال گذشته، هشت پروژه آموزشی و فرهنگی در آموزش و پرورش این شهرستان به مساحت 10 هزار و 698 مترمربع با 60 میلیارد ریال اعتبار در حال ساخت است که هم‌اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اعتبارت در نظر گرفته امسال برای آموزش و پرورش تصریح کرد: در توزیع اعتبارات عمرانی سال 91 در بخش آموزش و پرورش‌ 9 میلیارد و 760 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

پیرو در پایان گفت: از این میزان اعتبار شش میلیارد و 250 میلیون ریال آن برای تعمیر و تجهیز مدارس، هوشمندسازی، تکمیل کارگاه هنرستان البرز و اردوگاه راه کربلا و 3 میلیارد، 500 میلیون ریال آن نیز برای تکمیل سرسرای ورزشی اردوگاه راه کربلای سرآبگرم و احداث استخر سرپوشیده شهر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول