اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

شهربازی کوهبنان به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: در آینده نزدیک شهربازی کوهبنان در ارتفاعات جنب امامزاده بی‌بی عصمت افتتاح می‌شود.

شهربازی کوهبنان به زودی افتتاح می‌شود

منصور متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: تا‌کنون دو سرمایه‌گذار خصوصی برای همکاری در مجتمع توریستی و تفریحی ولایت‌ کوهبنان اقدام کرده‌اند و در آینده نزدیک شهربازی کوهبنان در ارتفاعات بی‌بی عصمت افتتاح می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه در آستانه فصل تعطیلات تابستان قرار داریم و جمعیت میهمانان و گردشگران حاضر در کوهبنان به چند‌ برابر آمار فعلی می‌رسد، لذا به منظور فراهم آوردن بستر مناسب برای ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان نسبت به احداث شهربازی در ارتفاعات مشرف به بی‌بی عصمت و در مجتمع تفریحی و توریستی ولایت اقداماتی را انجام داده‌ایم.

متقی تصریح کرد: تا‌کنون در این مجتمع تفریحی و گردشگری مقدمات ساخت 10 سکوی اضطراری مسقف ‌فراهم شده و بیش از 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ابراز داشت: امیدواریم تا آغاز فصل تابستان این مکان به بهره‌برداری برسد تا مسافران و گردشگران این امامزاده بتوانند روزهای مفرح و به یاد ماندنی را در کوهبنان سپری کنند. 

متقی خاطر نشان کرد: در حاشیه این مجتمع فرهنگی و تفریحی نسبت به ساخت شهربازی تلاش کرده‌ایم و تاکنون دو سرمایه‌گذار خصوصی نسبت ‌به راه‌اندازی سرسره بادی و کالسکه با اسب اقدام کرده‌اند و ‌در آینده نزدیک با نصب برج نور‌، چرخ فلک‌ و سایر امکانات و وسایل مورد نیاز شهربازی کوهبنان افتتاح می‌شود.

وی عنوان کرد: به منظور گسترش فضای سبز و احداث پارک جدید در جنب این مجتمع مقدمات اولیه از جمله اخذ پروانه حفر چاه کشاورزی و قرارداد با پیمانکار مربوط انجام شده و امید می‌رود با توجه به کاشت بیش از 2 هزار اصله درخت در ارتفاعات مشرف به پارک ارتفاعات جنب امامزاده بی‌بی عصمت در آینده نزدیک نسبت به آبیاری قطره‌ای این مجتمع اقدام شود.

متقی ‌از تمام‌ سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت شهربازی، هتل، رستوران و کافی شاپ و ... در این مجتمع و مجتمع‌های عرفا و آسیاب‌های هشت‌گانه آبی ‌در شهرستان کوهبنان دعوت کرد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول