اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان ارشد استانی

بزرگ‌ترین شهربازی شهر قزوین افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بزرگ‌ترین شهربازی و تفریحی شهر قزوین در بوستان ملی باراجین قزوین با حضور مسئولان ارشد استانی افتتاح شد.

بزرگ‌ترین شهربازی شهر قزوین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با برگزاری مراسم افتتاحیه بزرگ‌ترین شهربازی تفریحی شهر قزوین در بوستان ملی باراجین قزوین با حضور مسئولان ارشد استانی از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شهردار قزوین، اعضای شورای شهر اسلامی و مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی افتتاح شد.

میزان سرمایه‌گذاری بزرگ‌ترین شهر بازی و تفریحی شهر قزوین در بوستان ملی باراجین قزوین 12 میلیارد تومان است که در 2 فاز احداث می‌شود.

فاز اول میزان سرمایه‌گذاری بزرگ‌ترین شهربازی و تفریحی شهر قزوین با اعتبار 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است و فاز دوم این شهربازی در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

بزرگ‌ترین شهربازی شهر قزوین با فضای بازی برای کودکان در 8 هزار متر مربع با 20 دستگاه بازی کوچک و همچنین فضای بازی برای بزرگسالان در 15 هزار متر مربع با 20 دستگاه بازی بزرگ به بهره‌برداری رسیده است.

سینمای پنج بعدی، پست اسکی، رستوران سنتی، آب‌نمای موزیکال و ساختمان اداری از خدمات رفاهی و تفریحی دیگر بزرگ‌ترین شهربازی و تفریحی شهر قزوین است.

بزرگ‌ترین شهربازی و تفریحی شهر قزوین دارای امکانات رفاهی و خدماتی از جمله رستوران فست‌ فود، نمازخانه، پارکینگ برای تعداد 250 خودرو و فضای سبز با مساحت 15 هزار متر مربع است.

این شهربازی از جمله بزرگ‌ترین پروژه‌های شهر قزوین است که در سال جاری به افتتاح رسیده است.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول