اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد

صرف اعتبار 7 میلیارد تومانی برای ساخت فاز نخست شهربازی قزوین

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: فاز اول بزرگ‌ترین شهربازی شهر قزوین در بوستان ملی باراجین قزوین با اعتبار 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که فضای شادی و نشاط را برای شهروندان فراهم کرده است.

صرف اعتبار 7 میلیارد تومانی برای ساخت فاز نخست شهربازی قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، داود محمدی در مراسم آیین افتتاحیه بزرگ‌ترین شهربازی و تفریحی شهر قزوین که در بوستان ملی باراجین قزوین برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح بزرگ‌ترین شهربازی، تفریحی و رفاهی شهر قزوین در بوستان ملی باراجین قزوین نشاط، شادابی و امید را در بین شهروندان قزوینی افزایش و ضریب افسردگی و ناامیدی را در بین آنان کاهش داده است.

وی با اشاره به اینکه افتتاح بزرگ‌ترین شهربازی، تفریحی و رفاهی شهر قزوین از جمله مهم‌ترین پروژه‌های این شهر است، ابراز کرد: این پروژه با حمایت و مشارکت شهرداری قزوین به بهره‌برداری رسیده که تحقق این امر امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی برای شهروندان قزوینی را افزایش داده است.

محمدی با اشاره به اینکه فراهم کردن امکانات تفریحی و رفاهی برای شهروندان قزوینی آرامش روحی و روانی داشته و سلامت جسمی آنان را ارتقا می‌دهد، گفت: افتتاح این پروژه‌ها در شهر قزوین باارزش‌ترین خدمات رفاهی و تفریحی به مردم این شهر است.

این مقام مسئول با بیان اینکه شهروندان قزوینی باید نسبت به شهر قزوین احساس تعلق خاطر کنند، اظهار کرد: مردم این شهر باید در افتتاح پروژه‌ها با مسئولان و مدیران شهرداری همگام و همراه باشند تا این پروژه‌ها در زمان کوتاه‌تری با کیفیت برتر افتتاح شود.

خدمات شهرداری قزوین بی‌نظیر بوده است

نماینده مجلس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: شهرداری قزوین خدمات بسیاری را در زمینه‌های مختلف از جمله عمرانی، حمل‌ و نقل، پسماند، آتش‌نشانی، ترافیک و زیباسازی به شهروندان قزوینی ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات شهرداری قزوین نسبت به خدمات سایر دستگاه‌های اجرایی در این استان بی‌نظیر بوده که امیدواریم این خدمات افزایش یابد.

محمدی با اشاره به اینکه شهرداری قزوین دارای وظایف بسیاری است، بیان کرد: اکنون در مدیریت نوین شهری خدمات رفاهی، تفریحی خدماتی باید به‌صورت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به شهروندان ارائه شود تا نشاط بین مردم شهر قزوین ارتقا یابد.

این مقام مسئول اظهار کرد: بزرگ‌ترین شهربازی، تفریحی و رفاهی شهر قزوین در بوستان ملی باراجین قزوین با مشارکت‌ و حمایت شهرداری افتتاح شده که امیدواریم افتتاح مانند این پروژه‌ها در شهر افزایش یابد.

محمدی بیان کرد: فاز اول بزرگ‌ترین شهربازی، تفریحی و رفاهی شهر قزوین در بوستان ملی باراجین قزوین با اعتبار 7 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده که فضای شادی و نشاط را برای شهروندان فراهم کرده است.

 5 دستگاه‌ بازی برای نخستین‌بار در کشور در شهربازی باراجین قزوین

وی یادآورشد: برخی از دستگاه‌های بازی‌ بزرگ‌ترین شهربازی، تفریحی و رفاهی شهر قزوین برای نخستین‌بار در کشور در بوستان ملی باراجین قزوین راه‌اندازی شده که این نشان‌دهنده استانداردها و کیفیت برتر این دستگاه‌ها است.

محمدی با بیان اینکه پروژه بزرگ‌ترین شهربازی، تفریحی و رفاهی شهر قزوین در بوستان ملی باراجین قزوین در زمان تعریف شده افتتاح شد، ابراز کرد: این نشان‌دهنده استمرار و تلاش مضاعف مسئولان مربوطه شهرداری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای احداث پروژه‌های شهردای در سطح کلان و ملی همه تلاش و همکاری خود را در زمینه‌های مختلف از جمله قانون‌گذاری و ارتقاء بودجه می‌کنم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول