اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صندوق مهر امام رضای استان اردبیل:

معوقات دریافت‌کنندگان تسهیلات تعدیل شده است

خبرگزاری فارس: مدیر صندوق مهر امام رضای استان اردبیل گفت: با توجه به مدیریت و برنامه‌ریزی‌های انجام شده شاهد تعدیل معوقات دریافت‌کنندگان تسهیلات از طریق صندوق مهر امام رضا و وصول مطالبات در ماه‌های اخیر بودیم.

معوقات دریافت‌کنندگان تسهیلات تعدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قدیر اللهوردی‌زاده عصر امروز در جلسه بررسی طرح‌های توسعه‌ای اشتغالزایی در حوزه مشاغل خانگی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست بخشش جرایم و فرصت مناسب پایان سال با راهکارهای ابتکاری و متناسب با وضعیت هر منطقه شاهد وصول مطالبات و کم شدن معوقات هستیم که تلاش می‌شود این امر تا پایان امسال به صورت جدی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: این پرداختی‌ها سبب می‌شود تا صندوق مهر امام رضا توان پرداخت تسهیلات بیشتر را در حوزه اشتغال و ایجاد فرصت‌های کارآفرینی به وجود آورده و به حل اساسی این معضل کمک کند.

اللهوردی‌زاده با اعلام این‌که امسال با همکاری بانک‌های عامل برای بیش از چهار هزار نفر در استان از طریق این صندوق فرصت اشتغال ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: ما در بحث مشاغل خانگی افراد واجد شرایط و متقاضیان دارای شرایط خاص را به بانک‌ها معرفی می‌کنیم تا از تسهیلات اشتغال‌آفرین استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: صندوق تاکنون 3 هزار و 150 فقره مجوز ایجاد مشاغل خانگی را به بانک‌ها معرفی کرده است تا صاحبان این واحدها بتوانند تسهیلات را دریافت و ایجاد فرصت اشتغال و کارآفرینی کنند.

وی ارزش تسهیلات پرداختی این میزان مجوز صادر شده را حدود 11 میلیارد تومان اعلام کرد.

اللهوردی‌زاده ادامه داد: ‌این صندوق همچنین از محل تسهیلات خوداشتغالی و طریق منابع صندوق برای یک هزار و 100 فقره درخواست تسهیلات وام و مبلغ مورد نظر را پرداخت کرده است.

به گزارش فارس، مدیر صندوق مهر امام رضای استان اردبیل گفت: با همکاری خوب بانک‌های عامل و ایجاد اشتغال برای 4 هزار و 500 نفر که 1.5 برابر بیشتر از تعهد اشتغال صندوق استان است، می‌توان به توسعه و کارآمدی این مجموعه در اشتغال‌آفرینی امیدوار بود.

اللهوردی‌زاده یکی از سیاست‌های صندوق مهر امام رضا را حمایت جدی از فرصت‌های اشتغال مولد و خوداشتغالی‌های برقرار‌کننده خودکفایی در عرصه منابع درآمدی اعلام کرد و افزود: ما از جوانان جویای کار با ارایه گواهی مهارتی و کسب درآمد با استفاده از مجوزهای فنی و حرفه‌ای حمایت می‌کنیم و در این زمینه راهکارهای مورد نظر را پیشنهاد داده‌ایم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول