اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک سپه منطقه مازندران خبر داد

وصول 102 میلیارد ریال از معوقات بانک سپه در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر امور شعب بانک سپه استان مازندران گفت: تاکنون توانستیم 102 میلیارد و 618 میلیون ریال از مطالبات معوق خود را وصول کنیم.

وصول 102 میلیارد ریال از معوقات بانک سپه در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اسفندیار گراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بانک سپه توجه به بخش‌های مولد و اشتغالزا در استان و نیز سطح کلان کشور دارد، اظهار داشت: توجه به پروژه‌های استراتژیک و رفع نیازهای متقاضیان از اموری است که مورد توجه بانک سپه قرار دارد.
 
* تسهیلات بیش از 8 میلیاردی به مشاغل خانگی
وی یادآور شد: بانک سپه استان مازندران بیش از 8 میلیارد و 275 میلیون ریال به بخش مشاغل خانگی معرفی شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیلات پرداخت کرده است.
گراوند ادامه داد: پرداخت 4 میلیارد و 600 میلیون ریال تسهیلات به معرفی‌شدگان کمیته امداد از فعالیت‌های بانک سپه در مازندران بوده است.
این مسئول از پرداخت83 میلیارد ریال تسهیلات به ایثارگران استان مازندران خبر داد و گفت: تسهیلات در قالب وام جعاله مسکن و لوازم خانگی بوده است.
گراوند با بیان اینکه بانک سپه منطقه مازندران در 9 ماهه نخست سال جاری بیش از 13 میلیارد ریال تسهیلات جعاله تعمیرات مسکن، 5 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات خرید لوازم خانگی، 2 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مشتریان خود پرداخت کرده، خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی با عنوان‌های مختلفی همچون درمان، تسهیلات دانشجویی، معیشتی و همچنین 63 میلیارد و 500 میلیون ریال نیز به ایثارگران برای رفع نیازهای ضروری تسهیلات پرداخت شده است.
 
* تقسیط بدهی تولید کنندگان و بدهی معوق
این مسئول فعالیت بانک سپه در تقسیط بدهی تولیدکنندگان با بدهی معوق را از دیگر فعالیت‌های برجسته بانک سپه منطقه مازندران دانست و گفت: تاکنون توانستیم 102 میلیارد و 618 میلیون ریال از مطالبات معوق خود را وصول کنیم.
گراوند تصریح کرد: بانک سپه استان مازندران آمادگی دارد تا برای کمک به واحدهای تولیدی و مولدی که در گذشته از این بانک تسهیلات دریافت کرده‌اند و پرداخت تسهیلات آنها معوق شده، بدهی آنها را به طور تقسیط دریافت کند.
  
* بخشودگی شش درصدی جریمه دیرکرد بدهکاران
مدیر امور شعب بانک سپه منطقه مازندران از بخشودگی شش درصدی جریمه دیر کرد بدهکاران به این بانک خبر داد و اعلام کرد: بدهکارانی که اقدام به تعیین تکلیف بدهی خود کرده یا نسبت به تسویه آن اقدام کنند شامل بخشودگی شش درصدی جریمه دیرکرد می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه بدهکارانی که بدهی آنها معوق شده می‌توانند با مراجعه به بانک سپه از فرصت خوب پیش آمده استفاده کنند، ابراز داشت: مشتریان با پرداخت به موقع سررسید وام بانک را در کمک به واحدهای تولیدی و مولد استان یاری می‌کنند.
گراوند همگام شدن بانک سپه را با تکنولوژی نوین عقب مانده ندانست و اذعان داشت: بانک سپه استان مازندران در تعداد عابر بانک‌های صادر شده با رشد هفت درصدی مواجه بوده است.
 
* رشد 300 درصدی راه‌اندازی دستگاه‌های کارت‌خوان بانک سپه
وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی دستگاه‌های کارت‌خوان بانک سپه در سطح استان نسبت به سال قبل 300 درصد رشد داشته است، اذعان داشت: تعداد دستگاه‌ها کارت خوان بانک سپه از 358 دستگاه در سال گذشته به یک هزار و 592 دستگاه در سال جاری رسیده است.
انتهای پیام/ن۱۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول