اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

معوقات سپرده‌گذاران مشارکتی احسان‌الزهرا پرداخت شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکاری برای پرداخت معوقات سپرده‌گذاران مشارکتی مؤسسه احسان‌الزهرا اتخاذ شود.

معوقات سپرده‌گذاران مشارکتی احسان‌الزهرا پرداخت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدمحمدکاظم حجازی پیش از ظهر امروز در شورای توسعه و برنامه‌ریزی در دور سوم از سفرهای شهرستانی استاندار به همدان با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات آن را عامل استحکام پایه‌های نظام دانست و افزود: مردم به خاطر اعتقاد به حس انجام وظیفه شرعی برای یک تکلیف اجتماعی، حضور چشمگیری در انتخابات داشتند که باید آن را ارج نهاد.

وی با اشاره به اینکه انتخاب نماینده دوم حوزه همدان و فامنین به دور دوم موکول شده است، تأکید کرد: این همراهی و همدلی به منظور حضور حداکثری مردم باید در دور دوم انتخابات نهم نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: البته جلوگیری از بروز برخی مسائل جزئی که در هفته آخر رقابت‌های انتخاباتی شاهد آن بودیم از موضوعاتی است که باید برنامه‌ریزی به منظور عدم شکل‌گیری آن در دور دوم انتخابات انجام پذیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان خدمات دولت را موجب دلبستگی به نظام خواند و در ادامه ابراز داشت: در برخی از موارد از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی پروژه‌ها به مردم سخن گفته می‌شود و آنها نیز انتظار دارند که آن پروژه به صورت کامل محقق شده باشد در صورتی که این موضوع باید مد نظر باشد که این پیشرفت به میزان بودجه‌ای که در آن سال برای پروژه در نظر گرفته شده، اطلاق می‌شود.

حجازی خواستار تلاش بیشتر مسئولان مربوطه به منظور اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام شد و تصریح کرد: به نظر می‌رسد باید ورود جدی‌تری در بحث تکمیل بیمارستان اکباتان داشته باشیم تا مردم بتوانند از خدمات بهداشتی و درمانی آن بهره‌مند شوند.

وی در بخش پایانی سخنانش توجه پرداخت معوقات سپرده‌گذاران مشارکتی مؤسسه احسان‌الزهرا را از دیگر ضروریات دانست و ابراز داشت: به طور قطع باید راهکاری برای رفع این مشکل اتخاذ شود.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول