اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

بانک‌ها معوقات خود را به روزرسانی کنند

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل بر به روزرسانی معوقات بانک‌ها در راستای حل مشکلات صنعت‌گران و کارآفرینان تاکید کرد.

بانک‌ها معوقات خود را به روزرسانی کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری پیش از ظهر امروز در دیدار با کار‌فرمایان، کار‌آفرینان و نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی اظهار داشت: یکی از راه‌های غلبه بر مشکلات در واحدهای تولیدی نوسازی سیستم و تجدید خطوط عنوان است که با کم کردن سرانه هزینه‌های جاری و با تولید انبوه می‌توان در یک رقابت صحیح و دقیق اقتصادی حرکت کرده و به نتایج مطلوبی دست یافت.

وی اجرای ماده 28 قانون بودجه سال 90 را یاد آور شد و افزود: بانک‌ها باید در مدت باقی مانده سال جاری نسبت به اعمال ماده 28 و به روز‌رسانی معوقات در جهت حل مشکل صنعت‌گران و کار‌آفرینان و همچنین سیستم بانکی با همکاری و تعامل یکدیگر گره کار را باز کرده و در این راستا گام‌های اساسی بردارند.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در مقایسه با 33 سال گذشته خاطرنشان کرد: کار‌های بسیار ارزشمندی بعد از انقلاب اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و خدمات زیربنایی انجام گرفته که با قبل از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست و این دستاورد ها در سایه دفاع از ارزش‌ها، ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های امام راحل به دست آمده‌اند.

صابری با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور برجسته هسته‌ای و فضایی در دنیا مطرح است، افزود: در حال حاضر انقلاب اسلامی ایران الگو و مبنایی برای دیگر کشورهاست که ایران این عزت را مدیون و مرهون خون شهدا و مدیریت هوشمندانه مقام معظم رهبری می باشد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری اهمیت و حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برگزاری این انتخابات از چند نظر دارای اهمیت ویژه‌ای است که از آن جمله می‌توان به برگزاری این دوره از انتخابات به عنوان اولین انتخابات بعد از ماجرای فتنه سال 88 و اعمال تحریم‌های جدید بر علیه ایران اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صابری در پایان سخنان خود اظهار داشت: از دیگر دلایل حساسیت این دوره انتخابات مبنا و الگو قرار گرفتن انقلاب اسلامی و مبارزات مردم ایران و رهنمودهای مقام عظمای ولایت و موج بیداری اسلام برای دیگر کشورهاست که باید با هوشیاری کامل و با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب افراد صالح و شایسته همچون مدرس‌ها را به مجلس بفرستیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول