اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی بیجار خبر داد

برگزاری آموزش جزءخوانی قرآن در بیجار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری آموزش جزء‌خوانی قرآن کریم در حسینیه بیجار همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

برگزاری آموزش جزءخوانی قرآن در بیجار

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان این خبر اظهار کرد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ قرآنی، انس با قرآن و نهادینه کردن سنت حسنه ختم قرآن کریم در ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: محفل نورانی انس با قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان به همت موسسه قرآنی قمر بنی‌هاشم و با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان در حسینیه شهر آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های قرآنی در بیجار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با تاکید بر سرلوحه قرار دادن مفاهیم قرآن کریم در زندگی روزمره، افزود: درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن، هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با بیان اینکه نقش ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی موثر و غیرقابل انکار است، گفت: جامعه نیز نسبت به مسائل قرآنی باید پیشگام باشد.

وی تاکید کرد: امیدوارم مردم مومن و خداجوی شهرستان بیجار به ویژه قشر جوان مثل همیشه با حضور گرم و صمیمی خود زینت‌بخش این محفل الهی و نورانی باشند.

* برگزاری دوره‌های آموزش قرائت قرآن در بیجار                                   

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی قرائت قرآن در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان بیجار خبر داد.

حجت‌‌الاسلام مختاری‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار یادآور شد: همه ساله درطول ماه مبارک رمضان کانون‌های قرآنی سطح شهرستان برنامه‌های مختلف قرآنی را برای اعضا برگزار می‌کند.

وی در ادامه به برنامه‌های دیگر کانون‌های سطح شهرستان اشاره و اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن کریم ویژه آقایان در‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ رده سنی زیر 20 سال، قرائت دعای افتتاح هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در مساجد از دیگر برنامه‌های این کانون است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با بیان اینکه رمضان بهار قرآن و ماه استجابت دعاست، اظهار کرد: خداوند این ماه رحمت و مغفرت را برای اصلاح و خودسازی بشر آورد بنابراین باید نهایت تلاش خود را به کار برده و این فرصت کوتاه را غنیمت شمریم تا بتوانیم بهره لازم را از فیوضات این ماه ببریم.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا در پایان یادآور شد: هدف از برگزاری این مراسم آشنایی اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان با فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان و فراگیری اندیشه‌ و آموزه‌های قرآنی است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول